اکسپندد متال چقدر قدرتمند است؟

اکسپندد متال که بیشتر به عنوان توری لوزی در ایران شناخته می‌شود، یکی از مصالح ساختمانی مهم در بخش ساخت و ساز است. مواد اولیه محصول به کمک دستگاه‌های مخصوص بریده و منبسط می‌شوند. در نتیجه، محصولات اکسپندد متال ساخته می‌شوند.

توری اکسپندد متال یک محصول قدرتمند با نگهداری کم است.

انعطاف پذیر و شکل پذیر است.

استفاده فراوان از توری فلزی لوزی در نماهای خارجی و دکوراسیون داخلی نشان از قابل اعتماد بودن این محصولات دارد.

مزایای اکسپندد متال

به دلیل ساختار ایمن، بادوام است و مقاومت بالایی در برابر ضربه ارائه می‌دهد.

عایق صدا است و علاوه بر این به صورت یک تکه بدون جوش یا اضافات طراحی شده و دوام موثری را برای کاربردهای مورد نظر شما ارائه می دهد.

دوام و مقاومت دراز مدت یک شرط مهم در استفاده از فلزات است. این امر به ویژه در ساخت و ساز، کشتیرانی، صنایع سنگین و ساخت ابزار صادق است. زیرا این مناطق برای ما اهمیت زیادی دارند.

آلیاژهای فلزی عموماً در فرم خالص از خود فلز قوی‌تر هستند.

اندازه محصول به لطف ساختار انعطاف پذیر آن می‌تواند تا یک نقطه مورد نظر افزایش یابد. این باعث می شود که محصول از نظر اقتصادی بیشتر سودمند باشد و توجه افراد بیشتری را به خود جلب کند.

انواع اکسپندد متال

اکسپندد متال را می‌توان از مواد مختلفی مانند فولاد، آلومینیوم، گالوانیزه و مس تولید کرد.

اندازه الگو و محدوده چشم را می توانید با توجه به درخواست و نیاز خود انتخاب کنید.

به دلیل امکان زنگ زدگی کم، به اندازه کافی برای چندین سال استفاده مناسب است. ورق‌های فلزی که با پردازش ورق‌های کویل با پرس روی حالت داغ طراحی می‌شوند، می‌توانند با در نظر گرفتن فاکتورهای مختلف وزنشان متفاوت باشد. این بسته به منطقه مورد استفاده متفاوت است.

اکسپندد متال ساخت توری سید

وزن های مختلف اکسپندد متال

وزن‌های مختلف این مواد به وسیله ماشین حساب‌های خاصی اندازه گیری و با معیارهای خاصی درنظر گرفته می‌شود.

وزن مشخص شده برای تشخیص استحکام محصول از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر وزن هر متر مربع محصول زیاد نباشد، بسته به کیفیت طراحی، کاربرد قابل اعتمادتری خواهد داشت.

به عنوان یک شرکت تولید کننده توری لوزی یا اکسپندد متال، ما با انواع مختلفی از محصولات با شما دیدار می‌کنیم. هنگامی که از سایت ما بازدید می‌کنید، این فرصت را خواهید داشت که طیف گسترده‌ای از محصولات ما را با دوام، کیفیت بالا، مقرون به صرفه، لبه‌های تیز، فولاد نورد گرم بررسی کنید.

برخی از اصطلاحات در تولید اکسپندد

ور‌ق‌های فلزی اکسپندد در سازه‌های صنعتی، حفاظت آسانسور، صنایع غذایی، صنایع شیمیایی و دارویی، کارخانه‌های سیمان، سدها، نیروگاه ها، ساخت کشتی و قایق بادبانی، تأسیسات اجتماعی و کارهای تزئینی مختلف کاربرد دارند.

از زمان‌های قدیم، مردم برای محافظت از سبزیجات و باغات و همچنین حیوانات و محافظت از مرزهای خود موانعی را از سنگ یا بوته ایجاد می کردند. اینها اجداد توری مش فعلی هستند.

ورق‌های سوراخ دار مانند ورق‌های اکسپندد، کاربرد بسیار وسیعی دارند، اگرچه امروزه معمولاً در معماری مورد استفاده قرار می‌گیرند. بزرگترین مزیت ورق‌های سوراخ دار اقتصادی بودن و بادوام بودن آنهاست.

منبع: ANBMETAL

برای ثبت سفارش و خرید انواع توری لوزی می‌توانید با شماره ۶۶۳۱۸۰۶۹-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

جستجو در مقالات

آخرین مطالب

طراحی نمای رستوران مدرن و سنتی

طراحی نمای رستوران مدرن و سنتی

اولین فاکتوری که توجه مشتریان بالقوه یک رستوران را جلب می‌سازد و او را برای ورود به داخل تشویق می‌کند؛ نمای رستوران است. نمای بیرونی رستوران می‌تواند بیانگر نوع غذا و حتی نحوه سرو و پذیرایی آن باشد. به‌همین دلیل، طراحی نمای رستوران جزو کارهایی است که باید با دقت و...

ورق فولادی چیست؟ نحوه تولید، کاربرد و انواع

ورق فولادی چیست؟ نحوه تولید، کاربرد و انواع

از صنعت خودروسازی تا تولید لوازم خانگی، ورق فولادی محصولی است که همه صنایع به‌ آن نیاز دارند. این ورق‌ها قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارند و باوجود ضخامت اندک، توانایی بالایی دربرابر فشار و بارهای اضافی از خود نشان می‌دهند. از‌این‌رو، کمتر کارخانه تولید ماشین‌الات و...

جدیدترین مدل تابلو مغازه چیست + ایده تابلو مغازه

جدیدترین مدل تابلو مغازه چیست + ایده تابلو مغازه

به چشم آمدن بیشتر یک واحد تجاری در میان انبوه کسب و کارها، یکی از مهم‌ترین اهداف نصب تابلوی مغازه است. با استفاده از جدیدترین مدل های تابلو مغازه می‌توانید کسب و کار خود را به بهترین شکل تبلیغ و توجه مردم را به‌سوی آن جلب کنید. استفاده از یک تابلوی مغازه جذاب نوعی...

مطالب مرتبط

۰ دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *