توری فنچی چیست؟ مشخصات، کاربرد و قیمت آن

توری فنچی که همان توری جوشی ریز بافت است؛ یکی از قدیمی‌ترین محصولات مفتولی و بهترین گزینه برای نگهداری پرندگان کوچک همچون فنچ و کبوتر می‌باشد. در واقع این نوع توری یک نوع مش جوشی ریز بافت بوده که از مفتول گالوانیزه ساخته شده است.

مشخصات توری فنچی

توری فنچی نوعی توری جوشی سبک و نازک بوده که به شکل شش‌ ضلعی بافته می‌شود. این نوع توری‌ها را هگزاگونال نیز می‌نامند، زیرا دارای چشمه‌هایی شبیه به لانه زنبور یا شش ضلعی هستند. در ساخت این نوع توری از مفتول گالوانیزه با ضخامت‌ و ابعاد مختلف استفاده شده است. یکی از خصوصیات مهم و بارز این نوع توری‌ها حفظ یکپارچگی آنها است. در صورتی که یک قسمت از این نوع توری دچار خرابی و یا پارگی شود دیگر قسمت‌های آن مقاومت و شکل خود را از دست نداده و در عملکرد کلی آن تغییری ایجاد نمی‌شود.

از مشخصات فنی این توری می‌توان به ضخامت آن اشاره داشت که معمولاً بین ۰٫۷ تا ۱ میل است. این نوع توری‌ها با چشمه‌های شش ضلعی ۱ و  ۴/۳ اینچ یا ۲ الی ۲.۵ سانتی متر تولید و به بازار عرضه می‌شوند.

از دیگر مشخصات این نوع توری‌ها می‌توان به وزن بسیار سبک آنها اشاره کرد، زیرا برای تولید آنها از یکسری مفتول‌های بسیار نازک استفاده شده است. در واقع این محصول با متراژ معین طول و به صورت رول شده تولید می‌شوند. طول هر رول این نوع توری در اغلب موارد برابر ۳۰ متر می‌باشد. همچنین شرکت‌های تولیدی این نوع توری‌ها را با عرض‌های ۹۰، ۱۰۰، ۱۲۰، ۱۵۰ و ۱۸۰ سانتی‌متر تولید و به بازار عرضه می‌کنند. توری‌های فنچی علاوه بر اینکه به شکل شش ضلعی در بازار موجود می‌باشند در برخی موارد نیز به صورت یک توری مربع شکل نیز تولید و به بازار عرضه می‌شوند.

تولید توری فنچی

در صورتی که قصد خرید توری فنچی با بالاترین کیفیت را دارید؛ توری سید یکی از برترین و بزرگ‌ترین تولید کننده‌ توری فنچی یا توری جوشی در ایران است. تیم ما برای ساخت محصولات سفارشی با کاربران و پیمانکاران همکاری کرده تا محصولات را مطابق خواسته مشتریان به بهترین شکل تولید کنیم.

تولید توری فنچی

توری فنچی یا مش جوشی ریز بافت به دو روش گالوانیزه گرم و گالوانیزه سرد تولید می‌شود. توری‌هایی که به روش گالوانیزه گرم تولید شده‌اند کیفیت بالایی داشته و از مقاومت دمایی بالایی برخوردار هستند. همچنین این نوع توری‌ها در مقابل باران‌های اسیدی مقاومت بسیار بالایی دارند. در مقابل توری‌هایی که به روش گالوانیزه سرد تولید می‌شوند استحکام کمتری داشته و ضعیف‌تر هستند. این نوع توری‌ها به دلیل داشتن وزن پایین از قیمت ارزان‌تری برخوردار هستند. در حالت کلی برای  اینکه این نوع توری در مناطق دارای رطوبت مقاومت بالایی داشته باشد در تولید آن از کمی کربن استفاده می‌شود.

کاربرد و مزایای توری فنچی

توری فنچی از مزایا و قابلیت های بسیاری برخوردار می‌باشد، از اینرو یک محصول همه کاره به شمار می‌آید. یکی از کاربردهای توری فنچی استفاده از آن موقع گچ کاری برای جلوگیری از ترک خوردن گچ ضروری است. برای یکنواخت شدن ملات زیرسازی در کاشی کاری نیز از این نوع توری استفاده می‌شود. چشمه‌های سیم این نوع توری کاربرد فوق العاده‌ای برای استحکام بیشتر ملات دارد.

همچنین در سقف ساختمان‌ها برای ایجاد عایق صوتی و حرارتی از پشم شیشه استفاده می‌شود که برای اتصال پشم شیشه به سقف از این نوع توری استفاده می‌شود. حصار کشی برای نگهداری دام و طیور نیز از دیگر کاربردهای مهم این محصول به شمار می‌آید.

یکی از مزیت‌های مهم این نوع توری مقاومت بسیار بالا در برابر خوردگی است. از طرفی این توری‌ها از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه هستند، زیرا وزن آن‌ها نیز بسیار سبک است.

از دیگر مزایای این نوع توری‌ها قابلیت انعطاف پذیری و کشش بسیار بالای آنها است. از توری‌های فنچی می‌توان در هر شرایطی به راحتی و خیالی آسوده استفاده کرد. حمل و نقل این نوع توری بسیار ساده و راحت می‌باشد، زیرا این توری‌ها بسیار سبک هستند.. طول عمر و ماندگاری بالا نیز از دیگر مزیت‌های این نوع توری‌ها هست. همچنین کیفیت بالا و قیمت مناسب نیز از دیگر مزیت‌های این محصول کاربردی می‌باشد.

کاربرد توری فنچی

خرید و فروش توری فنچی

در موقع خرید توری فنچی یا مش جوشی ریز بافت باید به نکات و فاکتورهای مهمی توجه داشته باشید تا از خرید خود بهترین نتیجه ممکن را به دست آورید. از نکاتی که در هنگام خرید این نوع توری‌ها باید مورد توجه قرار گیرد استاندارد بودن طول طاقه توری می‌باشد. اندازه چشمه‌های توری نیز باید منظم و یکسان باشد.

از دیگر نکات مهم قبل از خرید توری فنچی، متناسب بودن عرض طاقه توری با کاربری مورد نظر است. در ضمن لازم است به وارداتی یا ایرانی بودن توری‌ها توجه لازم را داشته باشید. امروزه متاسفانه برخی مراکز اقدام به فروش توری فنچی بی کیفیت می‌کنند. در واقع شما با یک انتخاب درست و اصولی به راحتی می‌توانید توری‌های با کیفیت را با بهترین قیمت خریداری کنید.

قیمت توری فنچی

توری‌های فنچی با توجه به مزایا و قابلیت‌هایی که دارند از قیمت مناسبی برخوردار هستند. قیمت توری فنچی به عوامل و فاکتورهای متعددی بستگی دارد. یکی از این عوامل تعیین کننده قیمت، وزن ناشی از ضخامت مفتول است. به هر اندازه که محصول از وزن بالاتری برخوردارباشد برای خرید آن لازم است هزینه بیشتری را پرداخت نمایید.

برند سازنده نیز از دیگر عوامل تعیین کننده قیمت این نوع توری‌ها است. نوسانات بازار ارز نیز تاثیر بسیار زیادی بر روی قیمت نهایی این محصول دارد. از دیگر عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت این نوع توری طول رول می‌باشد. لازم به ذکر است که طول رول‌ها معمولا معادل ۳۰ متر است. روش تولید نیز از دیگر فاکتورهایی است که بر روی قیمت توری فنچی تاثیر گذار هستند.

می‌توانید برای سفارش و خرید انواع توری فنچی یا مش جوشی ریز بافت با شماره ۶۶۳۱۸۰۶۹-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید و سفارش خود را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت بازار دریافت کنید.

جستجو در مقالات

آخرین مطالب

معرفی ۷ دیوار کاذب ارزان و مدرن

معرفی ۷ دیوار کاذب ارزان و مدرن

برخی اوقات فضای بزرگی در خانه یا محیط کار وجود دارد که می‌خواهیم آن ‌‌را به چند قسمت تبدیل کنیم تا کاربری‌های مختلفی از محیط داشته باشیم. استفاده از سیمان، آجر و سنگ یا با‌صطلاح معماری‌ سنتی بسیار پرهزینه و زمان‌بر‌ است. در‌ اینجا باید به‌سراغ دیوار کاذب ارزان برویم...

طراحی نمای رستوران مدرن و سنتی

طراحی نمای رستوران مدرن و سنتی

اولین فاکتوری که توجه مشتریان بالقوه یک رستوران را جلب می‌سازد و او را برای ورود به داخل تشویق می‌کند؛ نمای رستوران است. نمای بیرونی رستوران می‌تواند بیانگر نوع غذا و حتی نحوه سرو و پذیرایی آن باشد. به‌همین دلیل، طراحی نمای رستوران جزو کارهایی است که باید با دقت و...

ورق فولادی چیست؟ نحوه تولید، کاربرد و انواع

ورق فولادی چیست؟ نحوه تولید، کاربرد و انواع

از صنعت خودروسازی تا تولید لوازم خانگی، ورق فولادی محصولی است که همه صنایع به‌ آن نیاز دارند. این ورق‌ها قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارند و باوجود ضخامت اندک، توانایی بالایی دربرابر فشار و بارهای اضافی از خود نشان می‌دهند. از‌این‌رو، کمتر کارخانه تولید ماشین‌الات و...

مطالب مرتبط

۲ دیدگاه ها

    • توری سید

      سلام وقتتون بخیر
      بله می توانید برای سفارش و خرید توری فنچی با شماره های زیر تماس بگیرید:
      ۰۲۱۶۶۱۳۸۷۰۰
      ۰۲۱۶۶۱۳۸۶۰۰

      پاسخ

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *