کاربردهای توری یا مش جوشی در ساختمان سازی

قابلیت و کاربردهای توری جوشی

توری جوشی یکی از مصالح حیاتی در صنایع مختلف از جمله صنایع ساختمان‌سازی است. این موضوع کاملاً به دلیل مزایای زیادی است که مش جوشی از آن برخوردار است؛ اما چگونه این نوع توری چنین کاربردهای متنوعی دارد؟

مش جوشی را می توان علاوه بر حصارکشی و ایجاد امنیت در مناطق مختلف به عنوان تقویت کننده سازه‌‌های بتنی نیز استفاده کرد. در حقیقت این توری یک شبکه اتصال پیش ساخته جوش داده شده است که از یک سری میلگرد‌‌های طولی موازی با فاصله دقیق ساخته شده است.

هچنین مش جوشی را می توان به عنوان ماده تقویت کننده در درون ستون‌ها، تیرها و حتی به عنوان میلگرد حرارتی ساختمان اسکلت بتنی استفاده کرد. توری مش جایگزین مصالح سنتی مانند میله‌‌های فولادی ترمو مکانیکی است. این نوع مش‌‌ها از میلگرد تقویت شده ساخته شده‌اند که در دو جهت عمود بر هم قرار گرفته‌اند.

افزایش کارایی، کاهش هزینه، نصب آسان و زمان نصب سریع ثابت می‌کند که چرا مش جوشی یک عنصر کلیدی برای ساخت و ساز است. این نوع توری‌‌ها به شما اجازه می‌دهند که محیط‌‌ها را علامت گذاری کنید. همچنین این توری‌‌ها را می‌توان در مصارف مختلف ساختمانی مشاهده کرد.

کاربرد توری جوشی در ساختمان سازی

کاربرد مش جوشی در ساختمان سازی

توری جوشی یک ایده مناسب و کاربردی در صنعت ساختمان‌سازی است. هدف این محصول تسریع در تمام فرآیندهای ساخت و ساز است. مش جوشی قوی، بادوام و مقاوم در برابر زنگ زدگی است. این مش زمان ساخت را کاهش می‌دهد زیرا فعالیت‌‌هایی مانند برش، علامت گذاری و فاصله میله‌‌ها را حذف می‌کند. یک راه حل انقلابی برای توسعه صنعت ساختمان‌سازی است.

ایجاد حصار محیطی و امنیتی:

با کنار گذاشتن همه کاربردهای دیگر، متداول ترین شکل استفاده از این مش، ایجاد یک مانع محیطی یا حصار و ایمن سازی محیط محل ساخت و ساز است. احاطه کردن منطقه با شبکه‌‌های سیمی ‌به عنوان یک مانع می‌تواند به ایمنی کارگران کمک کند و از سرگردانی افراد متفرقه در محل ساخت و ساز جلوگیری کند.

ساخت نرده‌‌های حفاظتی در محیط کارگاهی:

توری جوشی همچنین ایمنی کارگران را تضمین می‌کند و به آنها امکان می‌دهد از خطرات و حوادث ساختمانی جلوگیری کنند. به دلیل دوام و قابلیت سفارشی‌سازی برای اهداف نرده‌سازی عالی هستند.

حفاظت از تجهیزات سنگین و گران قیمت:

علاوه بر این، از ورق‌‌های مش سیم می‌توان به عنوان موانع برای تجهیزات مختلف سنگین مورد استفاده در ساخت و ساز استفاده کرد. به این ترتیب شما همچنین می‌توانید اطمینان حاصل کنید که تجهیزات گران قیمت خود از آسیب و سرقت در امان هستند. جدای از آن، از ورق‌‌های مش سیمی‌نیز می‌توان برای جداسازی مناطق برای وسایل نقلیه و تجهیزات ساختمانی استفاده کرد.

استفاده در سازه‌‌های بتنی:

توری جوشی می‌تواند استحکام سازه‌‌های بتنی مانند دال‌‌ها، ستون‌‌ها و راه‌‌های بتنی را افزایش دهد. شما نمی‌توانید از ترک‌ها در سازه‌های بتنی جلوگیری کنید، اما شبکه‌های سیمی‌باعث می‌شوند که مواد در هنگام ایجاد ترک در کنار هم باشند. آنها به عنوان یک هسته سنگین عمل می‌کنند و یکپارچگی سازه‌‌های بتنی را تقویت می‌کنند.

علاوه بر این، توری مش به عنوان تقویت کننده برای تیرهای بتنی در هنگام ساختن پل‌‌های موقت و مسیرها برای مناطق دارای سوراخ و گل عمل می‌کند. همچنین می‌توان از آن برای تقویت سازه بتنی هنگام ساخت تونل‌‌های معدن زغال سنگ، باند فرودگاه، کف خانه یا دیوار استفاده کرد.

بسیاری از مش‌‌های جوشی ارائه شده در بازار در طیف گسترده‌ای از کاربردهای مرتبط با ساختمان، از جمله پانل‌‌های پرکننده، محفظه‌‌ها و حفاظ‌‌های ایمنی استفاده می‌شوند. بسیاری از این مشخصات مشتری محور هستند.

مش جوشی در صنعت ساختمان

اهمیت خرید توری جوشی برای پروژه‌‌های ساختمان سازی

باید گفت توری جوشی رولی یا معمولی بخشی جدایی ناپذیر از ساخت و ساز را تشکیل می‌دهد و به عنوان یک ابزار محبوب و موثر برای اهداف ساخت و ساز استفاده می‌شود. اگرچه شرکت‌‌های ساختمانی عموماً از آن برای حصار کشی استفاده می‌کنند، اما کاربردهای دیگری نیز دارد. به عنوان مثال، شرکت‌‌های ساختمانی همچنین از آن برای ایجاد حفاظ در و پنجره، برای تقویت بتن استفاده می‌کنند.

اگر به اهمیت استفاده از مش جوشی در صنعت ساختمان پی برده‌اید، می‌توانید برای خرید توری جوشی به معتبرترین مرکز تولید یعنی وب سایت توری سید مراجعه کنید. این مرکز متناسب با نیاز شما مش جوشی را طراحی و تولید می‌کند. از نظر قیمت باید خیالتان آسوده باشد؛ زیرا کمترین تعرفه در بازار را برای خرید از وب سایت توری سید پرداخت خواهید کرد.

جستجو در مقالات

آخرین مطالب

طراحی نمای رستوران مدرن و سنتی

طراحی نمای رستوران مدرن و سنتی

اولین فاکتوری که توجه مشتریان بالقوه یک رستوران را جلب می‌سازد و او را برای ورود به داخل تشویق می‌کند؛ نمای رستوران است. نمای بیرونی رستوران می‌تواند بیانگر نوع غذا و حتی نحوه سرو و پذیرایی آن باشد. به‌همین دلیل، طراحی نمای رستوران جزو کارهایی است که باید با دقت و...

ورق فولادی چیست؟ نحوه تولید، کاربرد و انواع

ورق فولادی چیست؟ نحوه تولید، کاربرد و انواع

از صنعت خودروسازی تا تولید لوازم خانگی، ورق فولادی محصولی است که همه صنایع به‌ آن نیاز دارند. این ورق‌ها قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارند و باوجود ضخامت اندک، توانایی بالایی دربرابر فشار و بارهای اضافی از خود نشان می‌دهند. از‌این‌رو، کمتر کارخانه تولید ماشین‌الات و...

جدیدترین مدل تابلو مغازه چیست + ایده تابلو مغازه

جدیدترین مدل تابلو مغازه چیست + ایده تابلو مغازه

به چشم آمدن بیشتر یک واحد تجاری در میان انبوه کسب و کارها، یکی از مهم‌ترین اهداف نصب تابلوی مغازه است. با استفاده از جدیدترین مدل های تابلو مغازه می‌توانید کسب و کار خود را به بهترین شکل تبلیغ و توجه مردم را به‌سوی آن جلب کنید. استفاده از یک تابلوی مغازه جذاب نوعی...

مطالب مرتبط

۰ دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *