کاربرد توری جوشی در ساخت حصار امنیتی

کاربردهای کلی مش جوشی

امروزه مش جوشی به طور فزاینده‌ای در ساخت حصار و محافظ امنیتی استفاده ‌‌می‌شود. شما نرده‌‌‌های امنیتی ساخته شده از توری جوشی را در داخل و اطراف مناطق امنیتی مانند تاسیسات هسته‌ای و تاسیسات تحقیقاتی خواهید یافت.

پس از جنگ جهانی دوم، توری‌‌‌ها برای بازسازی زیرساخت‌‌‌ها مورد استفاده قرار گرفتند. این مواد امروزه نیز مورد استفاده بخش‌‌‌های مختلف صنعت ساخت و ساز قرار ‌‌می‌گیرند. اکنون بیش از نیمی ‌از پروژه‌‌‌های ساختمان سازی و حصارکشی از توری جوشی رولی استفاده ‌‌می‌کنند. به لطف مزایای بسیاری که دارد، توانسته در سراسر دنیا جایگاه خود را تثبیت کند.

توری مش ساختمانی نیز برای اهداف امنیتی استفاده ‌‌می‌شود. معمولاً اکثر ساختمان‌‌‌های در حال احداث به شبکه‌‌‌هایی از توری مجهز شده‌اند تا از آسیب‌‌‌های ناگهانی در امان باشند. مانند جلوگیری از افتادن مصالح ساختمانی بر سر رهگذران، جلوگیری از سقوط کارگران در حال کار از ارتفاع، جلوگیری از ورود حیوانات و افراد بیگانه به محوطه پر خطر کارگاه ساختمانی، جلوگیری از ورود به شبکه برق پرخطر در کارگاه ساختمانی و غیره. 

کاربرد توری جوشی در ساخت حصار و محافظ امنیتی

برخلاف تصور رایج، حصار ضخیم همیشه گزینه بهتری نیست. لازم نیست میلیون‌‌‌ها تومان برای ساختن دیوارهای ضخیم خرج کنید. حصار ساخته شده از توری جوشی جامد و نگهداری آن آسان است.

این نوع توری طراحی شده است تا محیط حصار با امنیت بالا را فراهم کند و در عین حال برای استفاده در مراکز عمو‌‌می ‌ایمن باشد. این یک راه حل ایده آل برای طیف گسترده ای از سایت‌‌‌ها مانند مدارس، پارک‌‌‌ها، سایت‌‌‌های صنعتی و ساختمان‌‌‌های تجاری است.

همچنین این نوع حصارها مقاومت بالایی در برابر باد و دید بسیار خوبی دارند. دو مورد از محبوب‌ترین طرح‌‌‌های حصار مشبک، سیم بافته شده و سیم جوشی هستند.

چرا باید برای ایجاد حصار و محافظت امنیتی از مش جوشی استفاده کنیم؟

مش جوشی عمدتاً برای پروژه‌‌‌های حصارکشی برای محوطه ماشین آلات، قفس حیوانات، حصار گل و گیاه، ساخت نرده محافظ پنجره، ساخت حصار کانال، ساخت سبد تخم مرغ و سبد غذایی استفاده می‌شود.

این نوع مش‌‌‌ها به دلیل مقاومت خوب و ویژگی‌‌‌های خاص و منحصر به فرد در حال حاضر در بسیاری از نقاط کشور به طور گسترده استفاده ‌‌می‌شوند. به منظور خرید انواع توری جوشی و دریافت آن در تمامی نقاط کشور می توانید همین الان با کارشناسان توری سید در تماس باشید. (اینجا را کلیک کنید)

این حصارها از فولاد با کیفیت بالا و روکش روی گالوانیزه شده ساخته شده است تا از زنگ زدگی جلوگیری کند. علاوه بر این، این نوع حصارها با پوشش پودری پوشش داده می‌شوند تا انعطاف‌پذیری بیشتری در برابر آسیب‌ها و عوامل جوی ایجاد کنند و همچنین ظاهری زیباتر داشته باشند.

مش جوشی در حصار کشی

ساختار حصار با توری جوشی

حصار مشبک جوشی دارای فضاهای مستطیلی یا مربعی است که با قرار دادن میلگرد در یک شبکه عمودی و افقی ایجاد ‌‌می‌شود. سپس محل‌‌‌های تلاقی سیم‌‌‌ها به صورت نقطه ای جوش داده ‌‌می‌شوند و یک ورق ایجاد ‌‌می‌کنند.

مزایا و معایب حصار با توری جوشی رولی

به دلیل ساختار توری جوش داده شده، از میلگرد‌‌‌های فلزی ضخیم‌تری برای ساخت آن استفاده ‌‌می‌شود.

هنگا‌‌می‌که یک مش جوش داده شده بریده ‌‌می‌شود، میلگردها از یکدیگر جدا ‌‌نمی‌شوند و نگهداری آن را آسان‌تر ‌‌می‌کند. سایر اقدامات امنیتی مانند دوربین‌‌‌های مداربسته و روشنایی امنیتی به راحتی در کنار حصار مشبک جوشی استفاده ‌‌می‌شوند.

این توری به دلیل ساختار خاص خود ‌‌می‌تواند بدون شکستگی خم شود، بکشد و بپیچد و بنابراین ‌‌می‌تواند تحت فشار فوق العاده خوب عمل کنند.

اگر علاقه مند به خرید توری جوشی از معتبرترین مرکز تولید مش جوشی هستید، می توانید به کارشناسان توری سید مراجعه کنید. شماره های تماس: 

۰۲۱-۶۶۳۱۸۰۶۹
۰۲۱-۶۶۱۳۱۲۵۸
۰۲۱-۴۴۷۱۷۴۶۵
۰۲۱-۴۴۷۵۹۶۱۴

جستجو در مقالات

آخرین مطالب

طراحی نمای رستوران مدرن و سنتی

طراحی نمای رستوران مدرن و سنتی

اولین فاکتوری که توجه مشتریان بالقوه یک رستوران را جلب می‌سازد و او را برای ورود به داخل تشویق می‌کند؛ نمای رستوران است. نمای بیرونی رستوران می‌تواند بیانگر نوع غذا و حتی نحوه سرو و پذیرایی آن باشد. به‌همین دلیل، طراحی نمای رستوران جزو کارهایی است که باید با دقت و...

ورق فولادی چیست؟ نحوه تولید، کاربرد و انواع

ورق فولادی چیست؟ نحوه تولید، کاربرد و انواع

از صنعت خودروسازی تا تولید لوازم خانگی، ورق فولادی محصولی است که همه صنایع به‌ آن نیاز دارند. این ورق‌ها قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارند و باوجود ضخامت اندک، توانایی بالایی دربرابر فشار و بارهای اضافی از خود نشان می‌دهند. از‌این‌رو، کمتر کارخانه تولید ماشین‌الات و...

جدیدترین مدل تابلو مغازه چیست + ایده تابلو مغازه

جدیدترین مدل تابلو مغازه چیست + ایده تابلو مغازه

به چشم آمدن بیشتر یک واحد تجاری در میان انبوه کسب و کارها، یکی از مهم‌ترین اهداف نصب تابلوی مغازه است. با استفاده از جدیدترین مدل های تابلو مغازه می‌توانید کسب و کار خود را به بهترین شکل تبلیغ و توجه مردم را به‌سوی آن جلب کنید. استفاده از یک تابلوی مغازه جذاب نوعی...

مطالب مرتبط

۰ دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *