تفاوت‌های توری جوشی رولی و برگی

تفاوت توری جوشی رولی و برگی و بررسی آنها نشان می‌دهد که این دو نوع توری از نظر تولید به یکدیگر شبیه بوده و دارای یکسری تفاوت‌ها در ضخامت، اندازه چشمه‌ها و نوع مفتول هستند. با شناخت این تفاوت‌‌ها به راحتی می‌توانید مدل و نوع متناسب را خریداری و انتخاب نمایید.

توری جوشی رولی و برگی

برای شناخت تفاوت توری جوشی رولی و برگی بهتر است بدانید توری جوشی یا توری مش در سه نوع گالوانیزه، آهن و اسید شور تولید و به بازار عرضه می‌شود. همچنین این نوع توری در دو نوع رولی و برگی تولید می‌شود. مفتول توری‌های جوشی بر روی هم قرار گرفته و با استفاده از جوش بر روی یکدیگر فیکس خواهند شد. از مشخصه‌های مهم این نوع توری‌های جوشی، جوش نقطه دقیق آن می‌باشد که از جا به جا شدن و لق زدن میله‌ها به بهترین شکل جلوگیری می‌کند.

توری‌های جوشی رولی و برگی از مقاومت بسیار بالایی در برابر اکسیداسیون، پوسیدگی و خوردگی برخوردار هستند. از توری‌های جوشی به طور گسترده‌ای در حمل و نقل، مصارف صنعتی، حصارکشی و پتروشیمی استفاده می‌شود. در واقع این نوع محصول دارای بیشترین کاربرد در جاهایی است که به امنیت و حفاظت بالا نیاز دارند.

بررسی تفاوت‌ها

توری‌های جوشی رولی و برگی همانند یکدیگر تولید می‌شوند، اما دارای یکسری تفاوت‌ها هستند. یک تفاوت  مهم توری جوشی رولی و برگی در ضخامت آنها می‌باشد. ضخامت مفتول استفاده شده در توری جوشی برگی از ۳ میلی‌متر تا ۵ میلی‌متر است. این در حالی است که ضخامت مفتول استفاده شده در توری جوشی رولی معمولا برابر  ۱۸، ۲۰ و  ۲۲ میلی‌متر است. همچنین توری جوشی برگی دارای ارتفاعی برابر ۲*۱ و ۳*۱ متر است. اما توری جوشی رولی با ارتفاع‌های مختلف ۹۰، ۱۰۰ و ۱۲۰ سانتی‌متر تولید و به بازار عرضه می شود.

معمولاً مفتول استفاده شده در توری رولی اسید شور و آهن می‌باشد. برای ساخت توری جوشی برگی از مفتول گالوانیزه استفاده می‌شود. لازم است بدانید توری‌های برگی دارای چشمه‌هایی از ۵ سانت تا ۲۰ سانت هستند. اما چشمه‌های توری رولی از ۱ سانت تا ۲ سانت می‌باشند. همچنین توری‌های جوشی رولی از انعطاف پذیری بیشتری نسبت به نوع برگی برخوردار هستند، از اینرو کاربرد بسیار زیادی دارند.

توری جوشی رولی

خرید توری جوشی رولی و برگی

قبل از  خرید توری جوشی رولی و برگی لازم است به نکات و فاکتورهای مهمی توجه کنید تا از خرید خود رضایت کامل را داشته باشید. با شناخت تفاوت توری جوشی رولی و برگی به راحتی می‌توانید مدل متناسب با کاربری مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

با خرید از یک مرکز و فروشگاه معتبر آسوده خیال خواهید بود که این نوع توری‌ها را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت خریداری می‌کنید. برای خرید این نوع توری لازم است آن را بر اساس اندازه چشمه‌ها، نوع و سایز میلگرد، نوع مناسب و مطابق با نیاز خود را انتخاب کنید.

قیمت توری جوشی

قیمت توری جوشی با توجه به مزایا و قابلیت‌های بسیاری که دارد بسیار مناسب و به صرفه است. قیمت این نوع توری‌ها به فاکتورها و عوامل متعددی بستگی دارد. ضخامت میله در تار و پود محصول یکی از این عوامل تاثیر گذار می‌باشد. اندازه چشمه نیز از دیگر فاکتورهایی است که تاثیر مستقیمی بر روی قیمت نهایی توری‌های جوشی دارد. از دیگر عواملی که تعیین کننده قیمت توری‌های جوشی برگی می‌باشد اندازه برگ ساخته شده است. به هر اندازه که اندازه برگه بزرگ‌تر باشد لازم است برای خرید این نوع توری‌ها هزینه بیشتری را بپردازید.

وزن محصول نهایی، مقدار و حجم سفارش نیز از دیگر فاکتورهایی هستند که ارتباط مستقیمی با قیمت توری جوشی دارند. در ضمن وزن میلگرد و بافت هندسی از دیگر عوامل تعیین کننده قیمت این نوع توری‌ها به شمار می‌آیند. نوع مفتول استفاده برای تولید توری جوشی از دیگر فاکتورهایی است که ارتباط نزدیک و مستقیمی با قیمت این نوع توری دارد.

برای دریافت مشاوره جهت انتخاب و اطلاع از قیمت توری جوشی می‌توانید با شماره ۶۶۳۱۸۰۶۹-۰۲۱ و کارشناسان توری سید تماس حاصل فرمایید.

جستجو در مقالات

آخرین مطالب

طراحی نمای رستوران مدرن و سنتی

طراحی نمای رستوران مدرن و سنتی

اولین فاکتوری که توجه مشتریان بالقوه یک رستوران را جلب می‌سازد و او را برای ورود به داخل تشویق می‌کند؛ نمای رستوران است. نمای بیرونی رستوران می‌تواند بیانگر نوع غذا و حتی نحوه سرو و پذیرایی آن باشد. به‌همین دلیل، طراحی نمای رستوران جزو کارهایی است که باید با دقت و...

ورق فولادی چیست؟ نحوه تولید، کاربرد و انواع

ورق فولادی چیست؟ نحوه تولید، کاربرد و انواع

از صنعت خودروسازی تا تولید لوازم خانگی، ورق فولادی محصولی است که همه صنایع به‌ آن نیاز دارند. این ورق‌ها قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارند و باوجود ضخامت اندک، توانایی بالایی دربرابر فشار و بارهای اضافی از خود نشان می‌دهند. از‌این‌رو، کمتر کارخانه تولید ماشین‌الات و...

جدیدترین مدل تابلو مغازه چیست + ایده تابلو مغازه

جدیدترین مدل تابلو مغازه چیست + ایده تابلو مغازه

به چشم آمدن بیشتر یک واحد تجاری در میان انبوه کسب و کارها، یکی از مهم‌ترین اهداف نصب تابلوی مغازه است. با استفاده از جدیدترین مدل های تابلو مغازه می‌توانید کسب و کار خود را به بهترین شکل تبلیغ و توجه مردم را به‌سوی آن جلب کنید. استفاده از یک تابلوی مغازه جذاب نوعی...

مطالب مرتبط

۰ دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *