توری فلزی ریز بافت: خرید، قیمت و کاربردها

یکی از توری‌های پرکاربردی که برای حصارکشی، محافظت از محیط و فضاها استفاده می‌شود؛ توری فلزی ریز است. این نوع توری نازک اغلب از سیم مفتول گالوانیزه تهیه می‌شود که با بافتن یا پانچ کردن به یکدیگر متصل شده‌اند. 

توری فلزی ریز بافت بسیار سبک است و مقاومت بالایی در مقابل ساییدگی دارد. به‌همین دلیل، در محوطه‌سازی‌های بزرگ و کاربردهایی که نیاز به ظرافت بالایی دارد، از آن استفاده می‌کنند.

انواع توری فلزی ریز بافت

از مزیت‌های توری فلزی سبک و ریز می‌توان به تنوع مدل‌های آن اشاره کرد. در ادامه به معرفی انواع مختلف این توری می‌پردازیم تا با آن‌ها بیشتر آشنا شوید.

توری فلزی جوشی

توری جوشی از مفتول گالوانیزه و مفتول سیاه و سفید ساخته می‌شود. کاربرد اصلی این مدل توری فلزی ریز بافت در فونداسیون ساختمان‌‌ها است و در چشمه‌هایی در ابعاد مختلف به‌تولید می‌رسد.

توری مش ریز بافت به‌دلیل ویژگی‌های منحصربه‌فرد، مقاومت بالایی در مقابل سایش و پارگی دارد.

توری فلزی لوزی

در واقع توری لوزی، ورق فلزی منبسط شده‌ای است که تحت شرایطی خاص به‌صورت مورب و لوزی شکل برش داده می‌شود. این توری که از جنس استرچ متال است اغلب در پروژه‌های ساختمانی و عمرانی به‌کار می‌رود.

توری گابیون

توری گابیون که به آن توری فلزی سنگی نیز می‌گویند، یکی از پرکاربردترین انواع توری فلزی ریز بافت محسوب می‌شود. این توری‌ها از مفتول گالوانیزه گرم ساخته می‌شوند و طرحی شش ضلعی دارند.

بیشترین کاربرد این توری‌های فلزی برای نگهداری سنگ‌ها است. هرچند که در موارد دیگری از جمله ساخت پل‌های عابر پیاده و موارد دیگر نیز از آن استفاده می‌کنند.‌

توری فرنگی

این مش فلزی نازک نیز از مفتول گالوانیزه گرم ساخته می‌شود و ابعاد چشمه‌های آن‌ عمدتاً برابر با چهار سانتی‌متر‌است. به‌دلیل بیشتر بودن قطر این توری‌ها، آن‌ها از استحکام بالایی در میان انواع توری فلزی ریز قرار دارند.

همچنین به‌دلیل وجود گالوانیزه گرم، این توری نسبت به رطوبت مقاوم است. بنابراین، در مناطق مرطوب دوام خوبی دارد.

توری سرندی

توری سرندی به‌شکل زنجیره‌وار از آهن فولادی، استیل و گالوانیزه بافته می‌شود. کاربرد اصلی این توری‌ها در صنایع معدنی و برای غربال کردن شن و ماسه است.

از ویژگی‌های مهم این‌ توری سبک، می‌توان به استحکام، مقاومت و ضدسایش بودن‌ آن اشاره کرد. 

مش پلیسه

این توری‌های بسیار نازک، ریز بافت و سبک را حتماً در ورودی درب و پنجره ساختمان‌ها مشاهده کرده‌اید.

از‌ توری پلیسه برای جلوگیری از ورود حشرات مزاحم به داخل ساختمان استفاده می‌شود. این توری فلزی ریز از جدیدترین مدل‌های توری نازک محسوب می‌شود.

توری فلزی ریز بافت

کاربردهای توری فلزی ریز

توری های فلزی ریز بافت کاربردهای وسیعی دارند. شما می‌توانید از این مدل توری برای محافظت از محیط‌های ساختمانی تا در ساخت‌‌وساز استفاده کنید. در ادامه به معرفی برخی از مهم‌ترین کاربردهای توری فلزی ریز می‌پردازیم:

  • حصارکشی
  • محوطه سازی
  • دکوراسیون
  • فیلترسازی
  • فونداسیون ساختمان‌ها
  • نگهداری از سنگ
  • صنایع معدنی
  • نمای ساختمان
  • صنایع کشاورزی
  • خودروسازی
  • زیباسازی محیط

خرید توری فلزی ریز

در هنگام خرید توری فلزی ریز باید در ابتدا نوع کاربری آن ‌را مشخص کنید.

سپس مواد سازنده، اندازه چشمه، قطر و ضخامت مفتول‌ها و‌ وزن توری موردنظرتان را مورد بررسی قرار دهید. نکته مهم دیگری که در زمان خرید توری فلزی نازک باید مورد توجه قرار گیرد؛ درنظر گرفتن قیمت این محصول و بودجه‌تان است. توری‌های فلزی مدل‌های مختلفی دارند که هریک برای موارد خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرند. هرکدام از این مدل‌ها دارای قیمت‌های متفاوتی هستند. بنابراین، شما باید براساس بودجه و‌ نیاز خود یک مدل را انتخاب کنید.

توری سید یکی از بزرگترین تولیدکنندگان توری‌های مختلف در ایران است که علاوه‌بر عرضه انواع مش فلزی ریز، محصولات سفارشی را طبق سلیقه شما تولید می‌کند. با خرید از توری سید می‌‌توانید محصول موردنظرتان را مستقیم از کارخانه، بدون واسطه و با قیمت مناسب خریداری کنید.

    برای اطلاع از قیمت انواع توری فلزی ریز می‌توانید با شماره ۶۶۱۳۸۶۰۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

    قیمت توری فلزی نازک

    عوامل بسیاری وجود دارند که بر قیمت توری فلزی ریز بافت تاثیرگذار هستند. به‌طور مثال، مواد اولیه‌ مانند فولاد، آهن، ورق گالوانیزه و غیره که برای ساخت توری‌های فلزی استفاده می‌شود بر قیمت این محصول تاثیرگذار است.

    از طرفی دیگر، توری‌های فلزی دارای ابعاد و چشمه‌های مختلفی هستند. باتوجه به بزرگی و کوچکی قطر این چشمه‌ها، قیمت آن‌ها نیز افزایش یا کاهش می‌یابد.

    سبک و سنگین بودن وزن توری فلزی نیز از دیگر عوامل تاثیرگذار بر قیمت این محصول محسوب می‌شود. همچنین ذکر این نکته ضروری است که قیمت توری فلزی ریز تحت تاثیر عوامل و شرایط اقتصادی مانند نوسانات نرخ ارز و تورم قرار دارد.

    جستجو در مقالات

    آخرین مطالب

    معرفی ۷ دیوار کاذب ارزان و مدرن

    معرفی ۷ دیوار کاذب ارزان و مدرن

    برخی اوقات فضای بزرگی در خانه یا محیط کار وجود دارد که می‌خواهیم آن ‌‌را به چند قسمت تبدیل کنیم تا کاربری‌های مختلفی از محیط داشته باشیم. استفاده از سیمان، آجر و سنگ یا با‌صطلاح معماری‌ سنتی بسیار پرهزینه و زمان‌بر‌ است. در‌ اینجا باید به‌سراغ دیوار کاذب ارزان برویم...

    طراحی نمای رستوران مدرن و سنتی

    طراحی نمای رستوران مدرن و سنتی

    اولین فاکتوری که توجه مشتریان بالقوه یک رستوران را جلب می‌سازد و او را برای ورود به داخل تشویق می‌کند؛ نمای رستوران است. نمای بیرونی رستوران می‌تواند بیانگر نوع غذا و حتی نحوه سرو و پذیرایی آن باشد. به‌همین دلیل، طراحی نمای رستوران جزو کارهایی است که باید با دقت و...

    ورق فولادی چیست؟ نحوه تولید، کاربرد و انواع

    ورق فولادی چیست؟ نحوه تولید، کاربرد و انواع

    از صنعت خودروسازی تا تولید لوازم خانگی، ورق فولادی محصولی است که همه صنایع به‌ آن نیاز دارند. این ورق‌ها قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارند و باوجود ضخامت اندک، توانایی بالایی دربرابر فشار و بارهای اضافی از خود نشان می‌دهند. از‌این‌رو، کمتر کارخانه تولید ماشین‌الات و...

    مطالب مرتبط

    توری گابیون گالوانیزه

    توری گابیون گالوانیزه

    توری گابیون گالوانیزه یک نوع توری فلزی است که برای ساخت گابیون استفاده می شود. این نوع توری گابیون از مفتول گالوانیزه گرم ساخته شده است.

    خرید توری گالوانیزه با بهترین قیمت

    خرید توری گالوانیزه با بهترین قیمت

    توری گالوانیزه از تعدادی سیم تشکیل شده است که به هم پیچیده شده و بافته شده‌اند. پیچش سیم‌های فلزی به هم، شبکه‌ای از کانال‌های ریز را در فلز ایجاد می‌کند.

    گریتینگ استنلس استیل چیست؟

    گریتینگ استنلس استیل چیست؟

    گریتینگ استیل یا فولاد کراتینگ، نوعی گریتینگ هست که در یک الگوی شبکه‌ای و از جنس استنلس استیل یا فولاد ضدزنگ ساخته می‌شود.

    ۰ دیدگاه

    یک دیدگاه بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *