توری چینی چیست؟ مشخصات، قیمت و کاربردهای آن

توری چینی یا مش جوشی ریز بافت دارای یکسری رشته‌های بافته شده یا متصل است. این نوع توری شباهت بسیار زیادی به یک پازل یا یک شبکه دارد. توری‌های چینی یک محصول پرکاربرد در زمینه‌های مختلف صنعتی، کشاورزی و ساختمان سازی محسوب می‌شوند.

توضیحات اولیه توری چینی

توری چینی یا مش جوشی ریز بافت یک نوع توری ریز با قطر ۲ تا ۴ میلی‌متر می‌باشد. این نوع توری‌ها معمولا با چشمه‌های ۵ و ۱۰ سانتیمتر ساخته و به بازار عرضه می‌شوند. ضخامت مفتول در این نوع توری‌ها ضعیف می‌باشد، از اینرو از مش جوشی ریز بافت بیشتر در مکان‌هایی که بحث استحکام مطرح نباشد استفاده خواهد شد. این توری‌ها با ابعاد یک در دو متر تولید و به بازار عرضه می‌شوند. این ابعاد بنا به درخواست مشتریان و کاربران قابل تغییر می‌باشد.

با انتخاب تیم توری سید به عنوان یکی از بزرگترین و برترین تولیدکننده توری چینی یا توری جوشی در ایران، آسوده خیال خواهید بود که این نوع توری‌ها را با بالاترین کیفیت و پایین‌ترین قیمت خریداری خواهید کرد. کارشناسان و مشاوران ما با تکیه بر دانش و تخصص خود شما عزیزان را به بهترین شکل در این زمینه راهنمایی می‌کنند تا بهترین محصول را انتخاب و خریداری کنید.

توری چینی

تولید توری چینی

توری چینی یا توری جوشی ریز بافت از یکسری کلاف‌ها با قطر ۶.۵ میلی متر ساخته می‌شود. این کلاف‌ها طی یک فرآیند تحت کشش قرار گرفته و قطر آنها به ۲ تا ۴ میلی‌متر تبدیل می‌شوند. بعد از انجام مراحل ذکر شده این کلاف‌ها با استفاده از یکسری ابزارهای خاص با دقت به میلگرد تبدیل خواهند شد. در واقع این کلاف‌ها با استفاده از دستگاه‌های برش به میلگردهایی در ابعاد طولی ۱ الی ۳ متری تبدیل می‌شوند. همچنین در مرحله بعد برای ساخت این نوع توری‌ها میلگردها در ابتدای کار به شکل طولی و سپس به صورت عرضی بر روی یکدیگر قرار داده می‌شوند. در مرحله بعد این میلگردها با استفاده از یکسری دستگاه‌های تمام اتوماتیک توسط جوش به شکل شبکه به یکدیگر جوش داده می‌شوند.

مزایای توری چینی

یکی از مزیت‌های مهم این نوع توری‌ها مقرون به صرفه بودن آنها از نظر اقتصادی است، زیرا شبکه‌های میلگردی مش نسبت به روش‌های دیگر از نظر اقتصادی مقرون به صرفه‌تر هستند. همچنین استفاده از این نوع توری‌ها به نوعی موجب سرعت بخشیدن به عملیات جایگذاری مفتول نسبت به دیگر روش‌ها خواهد شد، زیرا توری‌های چینی از شکل هندسی ویژه و مقاومت شبکه‌ای فوق العاده‌ای برخوردار هستند.

بهینه بودن در مصرف میلگرد نیز از دیگر مزایای مهم توری چینی به شمار می‌آید. سهولت در حمل و نقل و جا به جایی از دیگر مزیت‌های استفاده از این نوع توری‌ها می‌باشد، زیرا این نوع توری‌ها وزن بسیار سبک و مناسبی دارند. در واقع به دلیل این ویژگی خاص هزینه‌ نصب به طور قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند.

در کل این نوع توری‌ها از نظر زمان، هزینه و مصرف میلگرد بسیار بهینه هستند. از دیگر مزیت‌های مهم و قابل توجه مش جوشی ریز بافت، مقاومت بالا در برابر زنگ زدن، خوردگی، پارگی و رطوبت است. در واقع ضد زنگ بودن محصولات این نوع توری باعث افزایش دوام و طول عمر آن خواهد.

کاربرد توری چینی

کاربردهای توری چینی

یک کاربرد توری چینی این است که از آن جهت ساخت مانع برای ورود حیوانات موذی استفاده می‌شود. از دیگر کاربردهای این نوع توری‌ها می‌توان به استفاده از آنها جهت ساخت سوله اشاره کرد. همچنین از توری‌های چینی برای ساخت و تولید حصار به طور گسترده‌ای استفاده می‌شود.

از دیگر کاربردهای مش جوشی ریز بافت استفاده از آنها جهت ساخت سقف‌های کاذب برای ایزولاسیون است. استفاده جهت تولید و ساخت پنل، استفاده برای کاربردهای پتروشیمی و تولید و ساخت باند فرودگاه از دیگر کاربردهای مش چینی به شمار می‌آید. 

خرید و فروش توری چینی

مش جوشی کاربرد بسیار زیادی در صنایع دارد، از اینرو برای خرید آن لازم است به نکات مهمی توجه داشته باشید. یکی از نکاتی که قبل از خرید توری چینی باید مورد توجه قرار گیرد انتخاب توری بر اساس محل مورد استفاده می‌باشد. همچنین نوع و اندازه میلگرد از دیگر معیارهایی هستند که قبل از خرید توری چینی باید مورد توجه قرار گیرند.

انتخاب بر اساس سایز چشمه‌ها از دیگر مواردی است که باید قبل از خرید توری چینی به آن توجه و دقت لازم داشته باشید. بهتر است بدانید توری‌هایی که دارای چشمه‌های ریزتری هستند تراکم بیشتری از فلز دارند. انتخاب بر اساس جنس توری مورد نیاز نیز از دیگر نکات مهم قبل از خرید توری‌های چینی است.

قیمت توری چینی

توری چینی یا همان توری جوشی با توجه به کاربرد و قابلیت‌های خاصی که دارد از قیمت مناسبی برخوردار می‌باشد. یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار قیمت میلگرد است. از آنجا که قیمت این محصول تحت تابع نوسانات بازار ارز است، از اینرو نمی‌توان قیمت ثابتی را در طولانی مدت برای آن در نظر گرفت. از دیگر فاکتورهای مهم، اندازه چشمه‌های توری است. در واقع مش چینی با چشمه‌هایی با ابعاد متفاوت تولید می‌شود. توری‌هایی که اندازه چشمه آنها بزرگ‌تر باشد از قیمت بالاتری برخوردار هستند.

نوع مفتول به کار رفته در توری نیز از دیگر عواملی است که ارتباط مستقیمی با قیمت نهایی توری‌ها دارد. همچنین آج دار یا ساده بودن نوع مفتول استفاده شده نیز تاثیر زیادی در قیمت نهایی توری مورد نظر دارد. ابعاد توری از دیگر فاکتورهایی هستند که ارتباط مستقیمی با قیمت توری چینی دارند.

می‌توانید برای سفارش و خرید انواع توری چینی یا مش جوشی با شماره ۶۶۳۱۸۰۶۹-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید و سفارش خود را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت بازار دریافت کنید.

جستجو در مقالات

آخرین مطالب

معرفی ۷ دیوار کاذب ارزان و مدرن

معرفی ۷ دیوار کاذب ارزان و مدرن

برخی اوقات فضای بزرگی در خانه یا محیط کار وجود دارد که می‌خواهیم آن ‌‌را به چند قسمت تبدیل کنیم تا کاربری‌های مختلفی از محیط داشته باشیم. استفاده از سیمان، آجر و سنگ یا با‌صطلاح معماری‌ سنتی بسیار پرهزینه و زمان‌بر‌ است. در‌ اینجا باید به‌سراغ دیوار کاذب ارزان برویم...

طراحی نمای رستوران مدرن و سنتی

طراحی نمای رستوران مدرن و سنتی

اولین فاکتوری که توجه مشتریان بالقوه یک رستوران را جلب می‌سازد و او را برای ورود به داخل تشویق می‌کند؛ نمای رستوران است. نمای بیرونی رستوران می‌تواند بیانگر نوع غذا و حتی نحوه سرو و پذیرایی آن باشد. به‌همین دلیل، طراحی نمای رستوران جزو کارهایی است که باید با دقت و...

ورق فولادی چیست؟ نحوه تولید، کاربرد و انواع

ورق فولادی چیست؟ نحوه تولید، کاربرد و انواع

از صنعت خودروسازی تا تولید لوازم خانگی، ورق فولادی محصولی است که همه صنایع به‌ آن نیاز دارند. این ورق‌ها قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارند و باوجود ضخامت اندک، توانایی بالایی دربرابر فشار و بارهای اضافی از خود نشان می‌دهند. از‌این‌رو، کمتر کارخانه تولید ماشین‌الات و...

مطالب مرتبط

۰ دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *