کاربرد و ویژگی های سقف پانچ متال

به دلیل ویژگی‌های متمایز فلزات، اکثر طراحان داخلی و معماران سقف فلزی را به مراتب برتر از سایر انواع سقف می‌دانند. سقف‌های فلزی به دلیل ظاهر خلاقانه آن و مقاومت بالا در برابر عوامل مختلف ترجیح داده می‌شود. سقف‌های فلزی مزایای متعددی از نظر جذابیت، بی عیب و نقص بودن و مقاومت بالا دارند. همچنین در رنگ‌های مختلفی تولید می‌شوند که با هر نوع دکوری به خوبی ظاهر می‌شود.

استفاده متنوع از ورق‌های پانچ

ورق‌ پانچ از موادی مانند ورق‌های استنلس استیل، آلومینیوم یا ورق‌های گالوانیزه ساخته می‌شوند. هنگامی که صحبت از آلیاژهای فلز می‌شود، مس، برنج، فولاد، کروم و غیره نیز در دسترس هستند.

استفاده از پانل‌ها و صفحه‌های فلزی  پانچ شده در معماری گسترده است. از آنها به عنوان پارتیشن، بالکن، کابینت، آسانسور، نمای ساختمان و همچنین به عنوان سقف استفاده می‌شود.

سقف پانچ متال جلوه بصری فضاهای عمومی و ساختمان٫ها را افزایش می‌دهد. همچنین می‌توانیم این سقف‌های فلزی را با توجه به نیازها و درخواست‌های خاص یک کاربر اصلاح کنیم. مشتریان همچنین می‌توانند سقف‌های فلزی را به صورت صیقلی، برس  خورده یا پودری بر اساس نیاز خود انتخاب کنند.

سقف پانچ متال با توجه به ویژگی‌های متمایز آن، یکی از اولویت‌های رو به رشد در ساختمان‌های تجاری است. اکثر طراحان داخلی و معماران سقف فلزی را به مراتب برتر از سایر انواع سقف می‌دانند.

سقف پانچ متال

مزایای سقف پانچ متال

  • مزیت اصلی چنین سقف‌های فلزی در ظاهر بسیار جذاب و مقاومت و استحکام بالای آنها است.
  • همچنین سقف های پانچ متال با گذشت زمان کدر و خراب نمی‌شوند. استفاده از فولاد ضد زنگ در ترکیبات آم مشکل زنگ زدگی و خوردگی را رفع می‌کند.
  • این سقف‌ها به طور متوسط بیش از ده سال در فرم عالی باقی می‌مانند و با نگهداری مناسب می‌توانید این زمان را طولانی کنید.
  • سقف پانچ متال در مقایسه با طول عمر و دوام، بهتر از پانل های غیرفلزی معمولی عمل می‌کند.
  • سقف‌های فلزی در کل تنظیم دمای خانه، اداره یا مغازه را در هر شرایط آب و هوایی آسان می‌کنند. زیرا فلز یک رسانای برای هوای سرد و گرم است.
  • سقف‌های فلزی پانچ شده مستحکم هستند و نصب و کار با آن ها بدون پیچیدگی است.

محبوبیت روزافزون سقف فلزی

با انتخاب ورق مشبک شکل‌ها و اندازه سوراخ‌ها و طرح‌های هندسی متنوعی  خواهید داشت. بنابراین، برای ایجاد هر ظاهری خاص، سقف پانچ متال یک تدبیر عالی است.

موادی که در سقف‌های فلزی پانچ شده استفاده می‌شوند را می‌توان بدون زحمت قالب بندی و بر اساس تقاضای کاربر پیکربندی کرد. مهمتر از آن، سوراخ‌ها حتی وزن مورد نیاز برای تحمل چارچوب ساختمان را کاهش می‌دهند.

سقف‌های ساخته شده از ورق پانچ به دلیل قابلیت بازیافت و پایداری آن، فرسودگی منابع را کاهش می‌دهد. علاوه بر این، چنین سقف‌هایی مقدار فلز مورد استفاده را کاهش می دهند که به نوبه خود وزن محموله‌ها را نیز کاهش خواهد داد. این یک فاکتور مهم در کاهش هزینه‌های حمل و نقل است.

درباره توری سید

شرکت توری سید، بهترین تولید کننده انواع ورق‌های پانچ است که طیف گسترده‌ایی از سقف پانچ متال را در راهروها، پانل‌ها و مکان‌های مختلف ارائه می‌دهد. این محصولات دارای طیف وسیعی از ویژگی‌های متمایز مانند طول عمر، اثربخشی زیاد و بالاترین کیفیت هستند. ما ورق‌های پانچ فلزی را کاملاً مطابق با استانداردهای صنعت تولید می‌کنیم

جهت مشاوره و ثبت سفارش انواع سقف پانچ متال می‌توانید با شماره ۶۶۳۱۸۰۶۹-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

جستجو در مقالات

آخرین مطالب

جدیدترین مدل تابلو مغازه چیست + ایده تابلو مغازه

جدیدترین مدل تابلو مغازه چیست + ایده تابلو مغازه

به چشم آمدن بیشتر یک واحد تجاری در میان انبوه کسب و کارها، یکی از مهم‌ترین اهداف نصب تابلوی مغازه است. با استفاده از جدیدترین مدل های تابلو مغازه می‌توانید کسب و کار خود را به بهترین شکل تبلیغ و توجه مردم را به‌سوی آن جلب کنید. استفاده از یک تابلوی مغازه جذاب نوعی...

ورق استیل ۳۱۰ نسوز: خرید، قیمت و کاربردها

ورق استیل ۳۱۰ نسوز: خرید، قیمت و کاربردها

ورق‌های استیل، انواع مختلف با مشخصات و کاربردهای متفاوت دارند. ورق استیل 310 نسوز یکی از بهترین انواع ورق‌های استیل نسوز است که‌ دربرابر حرارت و گرما مقاوم است. این محصول به‌ویژه در صنایعی که به‌ ور‌ق‌های فولادی با دمای بالا نیاز دارند، به‌کار می‌رود. ورق استیل 310...

نمای دو پوسته ساختمان چیست؟ مزایا و انواع

نمای دو پوسته ساختمان چیست؟ مزایا و انواع

در معماری مدرن، از نماهای جذاب و خلاقانه‌ای استفاده می‌شود که جلوه خاصی به ساختمان می‌بخشند. یکی از این نماهای جدید؛ نمای دو پوسته است. این مدل علاوه‌بر زیبایی از اتلاف انرژی‌ نیز جلوگیری می‌کند و موجب می‌شود که ساختمان از تهویه مناسب‌تری برخوردار باشد. نمای دو پوسته...

مطالب مرتبط

راهنمای خرید ورق پانچ ارزان

راهنمای خرید ورق پانچ ارزان

ورق پانچ ارزان یکی از انواع ورق‌های فلزی است که به دلیل قیمت پایین آن، مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است.

دستگاه پانچ ورق فلزی چیست و چه کاربردهایی دارد؟

دستگاه پانچ ورق فلزی چیست و چه کاربردهایی دارد؟

دستگاه پانچ ورق فلزی یک ابزار صنعتی است که برای برش یا سوراخ‌کاری ورق‌های فلزی به کار می‌رود. این دستگاه‌ها در صنایع مختلفی مانند صنایع خودروسازی، ساخت‌وساز، تولید لوازم خانگی، صنایع فلزی و غیره استفاده می‌شوند.

۰ دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *