توری اکسپندد متال در ساخت محافظ و حصارهای امنیتی

با وجود این که محافظ و حصارهای امنیتی استاندارد راه حلی قابل اعتماد و مقرون به صرفه‌ای برای کارهای حفاظتی معمولی هستند، ممکن است برای محیط های پرخطر مناسب نباشند. حصارهای ساخته شده با اکسپندد متال انتخاب مناسبی برای شرایطی است که نیاز به حفاظ های ایمنی جدی‌تری مانند نیروگاه‌ها، تاسیسات تولیدی، فرودگاه‌ها، زندان‌ها و راه آهن می‌باشد.

مزایای حفاظ ساخته شده با اکسپندد متال چیست؟

حصار ساخته شده با توری لوزی یا اکسپندد متال با امنیت بالا علاوه بر مقرون به صرفه بودن و مقاوم بودن در برابر بریده شدن، مزایای مختلفی نسبت به حصارهای معمولی دارد:

  • استحکام بیشتر: حصارکشی در مناطق با امنیت بالا باید بتواند در برابر ترسناک‌ترین چالش‌های مزاحم مقاومت کند. برخلاف مواد معمول حفاظ های امنیتی، استرچ متال استحکام خود را حتی در صورت برخورد با یک جسم سنگین، بدون از دست دادن شکل خود حفظ می‌کند. بعد از ضربه حصار مجدداً به شکل ثابت خود بر می‌گردد.
  • مقاومت در برابر برش: اگر در گذشته از حصارهای امنیتی استاندارد استفاده کرده‌اید، احتمالاً متوجه شده‌اید که با ابزارهای ساده چقدر آسان می‌شود حصار را پاره کرد. با این ابزارهای رایج به هیچ وجه نمی‌شود از حصار با توری اکسپندد عبور کرد. این ابزارهای برش عملاً غیرممکن است که چسبندگی محکمی روی مواد اکسپندد ایجاد کنند. حتی اگر مزاحم در ایجاد برش موفق باشد، رشته‌های فلزی در جای خود مانده و حصار غیر قابل نفوذ باقی می‌ماند.
  • دید محدود: مشکل اساسی اکثر انواع حصارهای امنیتی این است که مزاحمان می‌توانند آن طرف حصار را به راحتی ببینند. حصار اکسپندد متال با امنیت بالا، قابلیت طراحی بدون شکاف یا شکاف بسیار کوچک را فراهم کرده است. از این طریق مزاحمان را در یک نقطه ضعف قابل توجه قرار می‌دهد.
  • عدم بالا رفتن: یکی دیگر از مزایای شکاف‌های کوچکتر موجود در حصارهای اکسپندد متال این است که افراد را از بالا رفتن و عبور از حصار باز می‌دارد. به سادگی فضای کافی برای محکم کردن دست و پاها در داخل شکاف‌ها وجود ندارد.
  • دوام استثنایی: حصارهای اکسپندد نسبت به حصارهای ایستاده از نظر طول عمر برتری قابل ملاحظه‌ای دارند. این ماده مقاومت بسیار خوبی در برابر خوردگی داشته که در آب و هوای بارانی یا مرطوب مورد توجه قرار می‌گیرد. افزایش طول عمر به این معنی است که شما باید به دفعات کمتر نرده‌های خود را تعویض کنید. در نتیجه نگرانی کمتری برای تعمیر و نگهداری خواهید داشت و هزینه‌های طولانی مدت شما کمتر می‌شود.

خرید توری لوزی برای انواع نرده، حصار و محافظ امنیتی 

گروه توری سید به‌عنوان یکی از برترین تولید کنندگان توری لوزی یا اکسپندد متال، منبع اصلی شما برای ساخت حصارهای اکسپنددمتال با کیفیت بالا است. ما یک تولیدی کاملاً مجهز برای ساخت انواع اکسپندد متال داریم که در آن می‌توانیم یک راه‌حل حصارسازی سفارشی برای انواع برنامه‌های امنیتی منحصربفرد شما تولید کنیم

برای دریافت مشاوره جهت انتخاب و اطلاع از قیمت توری لوزی می‌توانید با شماره ۶۶۳۱۸۰۶۹-۰۲۱ و کارشناسان توری سید تماس حاصل فرمایید.

جستجو در مقالات

آخرین مطالب

معرفی ۷ دیوار کاذب ارزان و مدرن

معرفی ۷ دیوار کاذب ارزان و مدرن

برخی اوقات فضای بزرگی در خانه یا محیط کار وجود دارد که می‌خواهیم آن ‌‌را به چند قسمت تبدیل کنیم تا کاربری‌های مختلفی از محیط داشته باشیم. استفاده از سیمان، آجر و سنگ یا با‌صطلاح معماری‌ سنتی بسیار پرهزینه و زمان‌بر‌ است. در‌ اینجا باید به‌سراغ دیوار کاذب ارزان برویم...

طراحی نمای رستوران مدرن و سنتی

طراحی نمای رستوران مدرن و سنتی

اولین فاکتوری که توجه مشتریان بالقوه یک رستوران را جلب می‌سازد و او را برای ورود به داخل تشویق می‌کند؛ نمای رستوران است. نمای بیرونی رستوران می‌تواند بیانگر نوع غذا و حتی نحوه سرو و پذیرایی آن باشد. به‌همین دلیل، طراحی نمای رستوران جزو کارهایی است که باید با دقت و...

ورق فولادی چیست؟ نحوه تولید، کاربرد و انواع

ورق فولادی چیست؟ نحوه تولید، کاربرد و انواع

از صنعت خودروسازی تا تولید لوازم خانگی، ورق فولادی محصولی است که همه صنایع به‌ آن نیاز دارند. این ورق‌ها قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارند و باوجود ضخامت اندک، توانایی بالایی دربرابر فشار و بارهای اضافی از خود نشان می‌دهند. از‌این‌رو، کمتر کارخانه تولید ماشین‌الات و...

مطالب مرتبط

۰ دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *