توری لوزی در صنعت فیلتر سازی

توری لوزی، نوعی ورق منبسط شده و فلزی است. یکی از موارد کاربرد وسیع این محصولات فلزی، صنعت فیلترسازی است. در این صورت به این توری‌ها، توری فیلتر نیز گفته می‌شود.
از جمله کاربردهای توری فلزی و لوزی شکل در صنعت فیلتر سازی می‌توان به سیستم‌های تهویه هوا اشاره کرد. فیلتر هود آشپرخانه، فیلتر پراید و صنعتی و هم‌چنین فیلتر ماشین‌های سنگین از جمله کاربردهای مش لوزی در فیلتراسیون است.

تولید توری فیلتر لوزی

در تولید توری فیلتر لوزی به طور معمول از توری لوزی با ضخامت ۰٫۳ یا ۰٫۵ میلی متر استفاده می‌شود.
در بسیاری از موارد نیز برای ساخت توری فیلتر از گالوانیزه و یا الیاف مصنوعی استفاده می‌شود. از طرف دیگر این امکان وجود دارد که در ساخت این توری‌ها از مس و یا آلومینیوم نیز استفاده شود.
نوع توری کششی مورد استفاده در ساخت فیلترها بسته به نوع سفارش و کاربرد آن‌ها تعیین می‌شود.

دلایل استفاده از توری لوزی در صنعت فیلترسازی

وزن سبک، انعطاف پذیری

کاربرد وسیع توری لوزی کششی در صنایع مختلف، به دلیل ویژگی‌های خاص این محصولات است. یکی از دلایل اساسی به کارگیری این محصولات در صنعت فیلتر سازی، وزن سبک این توری‌ها نسبت به توری‌های مشابه است.
انعطاف پذیری بسیار بالای توری‌های لوزی شکل باعث شده تا از این توری‌ها در ساخت بسیاری از محصولات استفاده ‌شود که یکی از این محصولات، صفحات فیلتر و محافظ‌های خودرو هستند.
در بسیاری از خودروها از توری‌ فیلتر قابل شستشو استفاده می‌شود تا از این طریق بتوانند از ورود گرد و غبار و آلودگی به خودروی مورد نظر جلوگیری نمایند.

دوام بالا، قیمت مناسب

توری‌های لوزی کششی، در مقایسه با متریال‌های مشابه، استحکام و میزان دوام بالاتری نیز دارند. بنابراین می‌توانند در مدت زمان بیشتری عمر کنند.
از دیگر مزایای استفاده از این محصولات، قیمت توری فیلتر لوزی است. لازم است بدانید که قیمت این محصولات نسبت به دیگر انواع مواد مشابه، بسیار پایین‌تر و مناسب‌تر است.

برای سفارش انواع توری فیلتر می‌توانید با شماره ۶۶۳۱۸۰۶۹-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

جستجو در مقالات

آخرین مطالب

طراحی نمای رستوران مدرن و سنتی

طراحی نمای رستوران مدرن و سنتی

اولین فاکتوری که توجه مشتریان بالقوه یک رستوران را جلب می‌سازد و او را برای ورود به داخل تشویق می‌کند؛ نمای رستوران است. نمای بیرونی رستوران می‌تواند بیانگر نوع غذا و حتی نحوه سرو و پذیرایی آن باشد. به‌همین دلیل، طراحی نمای رستوران جزو کارهایی است که باید با دقت و...

ورق فولادی چیست؟ نحوه تولید، کاربرد و انواع

ورق فولادی چیست؟ نحوه تولید، کاربرد و انواع

از صنعت خودروسازی تا تولید لوازم خانگی، ورق فولادی محصولی است که همه صنایع به‌ آن نیاز دارند. این ورق‌ها قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارند و باوجود ضخامت اندک، توانایی بالایی دربرابر فشار و بارهای اضافی از خود نشان می‌دهند. از‌این‌رو، کمتر کارخانه تولید ماشین‌الات و...

جدیدترین مدل تابلو مغازه چیست + ایده تابلو مغازه

جدیدترین مدل تابلو مغازه چیست + ایده تابلو مغازه

به چشم آمدن بیشتر یک واحد تجاری در میان انبوه کسب و کارها، یکی از مهم‌ترین اهداف نصب تابلوی مغازه است. با استفاده از جدیدترین مدل های تابلو مغازه می‌توانید کسب و کار خود را به بهترین شکل تبلیغ و توجه مردم را به‌سوی آن جلب کنید. استفاده از یک تابلوی مغازه جذاب نوعی...

مطالب مرتبط

۴ دیدگاه ها

  1. رضا آزاد

    قیمت توری چقدر میشه؟

    پاسخ
    • توری سید

      سلام وقتتون بخير
      شما می توانید روزانه به صفحه قیمت توری لوزی مراجعه کنید یا با شماره های زیر تماس بگیرید:
      ۰۲۱-۶۶۳۱۸۰۶۹
      ۰۲۱-۶۶۱۳۱۲۵۸
      ۰۲۱-۴۴۷۱۷۴۶۵
      ۰۲۱-۴۴۷۵۹۶۱۴

      پاسخ
  2. سینا

    توری فیلتر فقط از جنس استرچ متاله؟

    پاسخ
    • توری سید

      سلام وقتتون بخیر
      توری فیلتر می تونه از جنس اکسپندد متال یا استنلس استیل باشه. بسته به کاربردی که در نظر دارید می توانید یک کدام از این دو جنس توری فیلتر را انتخاب کنید.
      در صورت نیاز به مشاوره خوشحال میشیم که با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

      پاسخ

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *