ساخت تابلوهای فروشگاهی با توری لوزی

توری لوزی یا توری اکسپندد متال از یکسری ورق‌های کششی اکسپندد با یک الگوی منظم یا الماسی شکل ساخته شده‌ است. جنس این نوع توری‌ها بر اساس کاربرد و شرایطی که دارند تعیین می‌شود. این نوع توری‌ها طی یکسری فرآیندهای کشش مقاوم شده‌اند.

مزیت‌های کلی توری لوزی

توری لوزی مزیت‌های بسیاری را برای تولید کنندگان، پیمانکاران و طراحان به دنبال دارد. این نوع توری‌ها به دلیل داشتن قابلیت‌های بسیار زیاد بهترین گزینه برای کاربردهای مختلف از جمله ساخت تابلو، توری دکوری ساختمان، زیباسازی فضا داخلی و خارجی، فیلتراسیون، صنایع هوایی، فنس‌های شهری و … به شمار می‌آیند.

همچنین این نوع توری‌ها دارای چشمه‌هایی به شکل لوزی یا الماس در ردیف و ستون هستند، که زیبایی خاصی را به آن‌ها بخشیده‌اند. این نوع توری دارای انواع مختلف به صورت مسطح، شش ضلعی و میکرو است.

مزیت توری اکسپندد متال در ساخت تابلوهای فروشگاهی

امروزه از توری لوزی کششی به طور گسترده‌ای در ساخت انواع تابلو استفاده می‌شود. یکی از مزیت‌های مهم آن قابلیت آبکاری و رنگ آمیزی با ثبات بالا است.

وزن سبک نیز از دیگر مزیت‌های این نوع توری به شمار می‌آید. تنوع در ابعاد و اندازه‌ و شکل ظاهری نیز از دیگر قابلیت‌های توری کششی است. استحکام و انعطاف پذیری بالا نیز از دیگر ویژگی‌های مهم این محصول هستند.

این نوع توری علاوه بر اینکه نسبت به توری‌های فلزی قیمت پایین‌تری دارد، ضایعات کمتری در پروسه ساخت تولید می‌کند.

یکی از مزیت‌های مهم این توری قیمت مناسب و مقرون به صرفه بودن آن است. قیمت توری لوزی به فاکتورها و عوامل متعددی بستگی دارد. از فاکتورهای تعیین کننده قیمت این نوع توری جنس متریال به کار رفته در آن است. همچنین ضخامت توری از دیگر عواملی می‌باشد که ارتباط مستقیمی با قیمت توری دارند.

تابلو فروشگاهی با توری لوزی

کاربردهای توری لوزی در ساخت تابلوها

انعطاف پذیری بالای این توری‌ها باعث شده است بهترین گزینه برای ساخت تابلوهای مغازه و فروشگاه‌ها باشند. به دلیل داشتن وزن سبک می توانید این تابلوهای ساخته شده با توری‌های لوزی را به راحتی در هر مکانی نصب کنید.

به دلیل زیبایی خاصی که دارند جهت ساخت انواع تابلوی سالن و آرایشگاه‌ها، تابلوی فروشگاه‌ها، تابلوی سر در مغازه‌ها، انواع تابلو مغازه خرده فروشی و تابلو رستوران‌ها و فست فود مورد استفاده قرار می‌گیرند.

به نوعی می‌توان گفت توری‌های کششی به دلیل قیمت مناسب، استحکام، انعطاف و شکل پذیری بالا و زیبایی بهترین گزینه جهت تزیین و ساخت انواع تابلوهای فروشگاهی به شمار می‌آیند.

همچنین بر روی توری‌های کششی به راحتی می‌توانید لوگوی شرکت و یا تبلیغات مورد نظر خود را به بهترین شکل طراحی کنید.

زیبایی منحصر بفرد این نوع توری‌ها توجه تمامی مخاطبان را به بهترین شکل جذب می‌کند. در واقع این نوع توری‌ها را می‌توان متناسب با سلیقه و فضای مشتری به بهترین شکل طراحی کرد.

توری اکسپندد متال را می‌توانید در فضای بیرون با خیالی آسوده استفاده کنید، زیرا در ساخت این نوع توری از فلزاتی همچون ورق اسید شور، ورق سیاه، فولاد ضد زنگ، فولاد، ورق گالوانیزه، آلومینیوم و … استفاده می‌شود. فلزات به کار رفته در این نوع توری‌ها از مقاومت بسیار بالایی در برابر عوامل جوی برخوردار هستند.

برای خرید توری لوزی و سفارش ساخت تابلوهای مرکز یا فروشگاه خود می‌توانید با مجموعه توری سید و با شماره تماس ۶۶۳۱۸۰۶۹-۰۲۱ در ارتباط باشید.

جستجو در مقالات

آخرین مطالب

طراحی نمای رستوران مدرن و سنتی

طراحی نمای رستوران مدرن و سنتی

اولین فاکتوری که توجه مشتریان بالقوه یک رستوران را جلب می‌سازد و او را برای ورود به داخل تشویق می‌کند؛ نمای رستوران است. نمای بیرونی رستوران می‌تواند بیانگر نوع غذا و حتی نحوه سرو و پذیرایی آن باشد. به‌همین دلیل، طراحی نمای رستوران جزو کارهایی است که باید با دقت و...

ورق فولادی چیست؟ نحوه تولید، کاربرد و انواع

ورق فولادی چیست؟ نحوه تولید، کاربرد و انواع

از صنعت خودروسازی تا تولید لوازم خانگی، ورق فولادی محصولی است که همه صنایع به‌ آن نیاز دارند. این ورق‌ها قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارند و باوجود ضخامت اندک، توانایی بالایی دربرابر فشار و بارهای اضافی از خود نشان می‌دهند. از‌این‌رو، کمتر کارخانه تولید ماشین‌الات و...

جدیدترین مدل تابلو مغازه چیست + ایده تابلو مغازه

جدیدترین مدل تابلو مغازه چیست + ایده تابلو مغازه

به چشم آمدن بیشتر یک واحد تجاری در میان انبوه کسب و کارها، یکی از مهم‌ترین اهداف نصب تابلوی مغازه است. با استفاده از جدیدترین مدل های تابلو مغازه می‌توانید کسب و کار خود را به بهترین شکل تبلیغ و توجه مردم را به‌سوی آن جلب کنید. استفاده از یک تابلوی مغازه جذاب نوعی...

مطالب مرتبط

۰ دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *