مهم ترین کاربردهای حصار توری مش

یکی از پرکاربردترین و محبوب ترین نوع حصار مورد استفاده برای ایمن سازی خانه‌ها و مراکز صنعتی، حصار سیمی جوشی است. حصار توری مش حصار زنجیره‌ای است که امنیت و ایمنی بیشتری را ارائه می‌دهد. این حصار شامل رشته‌های سیمی ساخته شده از استنلس استیل است که با دستگاه مخصوص به یکدیگر جوش داده می‌شوند تا یک شبکه قوی ایجاد کنند.

این حصار جوشی به دلیل استحکام، نیاز به تعمیر و نگهداری کم و قابلیت‌های بالا به یک انتخاب کاملاً محبوب در بین نرده‌ها و محافظ امنیتی تبدیل شده است. حصار توری مش با لایه بندی چند سیم به صورت عمودی یا افقی طراحی می‌شود که فضاهای مستطیلی یا مربعی شکل می‌گیرد. این الگو به نرده استحکام و دوام بیشتری می‌بخشد.

در مقالات قبلی در مورد کاربردهای مختلف توری جوشی یا مش جوشی در صنایع مختلف اشاره جزیی کردیم.

در این مقاله به کاربردهای مهم و محبوب توری مش در ساخت انواع حفاظ و حصارها می‌پردازیم. 

حفاظت از باغ و باغچه

اگر در خانه‌ یا ویلای خود باغچه دارید یا صاحب باغ هستید، احتمالاً می‌دانید که رشد و نگهداری باغ و باغچه چقدر چالش برانگیز و دشوار است. حیوانات کوچک و مزاحمان دائماً در حال کندن و خراب کردن سبزیجات و گیاهان هستند. بنابراین، حفاظت از باغ بسیار ضروری است و این امر را می توان به راحتی با استفاده از حصار توری مش انجام داد.

در هر گوشه باغچه یک چوب قرار دهید و پایه‌ها را با اندازه گیری مناسب در آن قرار دهید و اطمینان حاصل کنید که فاصله یکسان از هر ستون را حفظ خواهید کرد.

اگر حیوانات بزرگ برای باغچه شما مشکلی ایجاد نمی‌کنند، می توانید ارتفاع حصار را تا ۱٫۲-۱٫۵ متر نگه دارید. اکنون باید بخش‌های نرده را برش دهید و آن را به پایه‌های نصب شده وصل کنید. اما، مطمئن شوید که حصار را حداقل ۲ تا ۳ فوت عمیق‌تر دفن کنید تا از کندن یا نقب زدن حیوانات به باغ خانه‌تان جلوگیری کنید.

شما الگوها و طرح‌های مختلفی از مش جوشی را در سایت توری سید خواهید یافت که ممکن است بنا به ترجیح و نیاز خود انتخاب کنید.

حصار توری مش

حصار توری مش استخر

خیلی از افراد که در خانه یا ویلاهای خود صاحب استخر روباز هستند؛ شکایت دارند که استخرهای آنها توسط گربه‌ها، سگ‌ها و سایر حیوانات خانگی در خانه مورد حمله قرار گرفته است. بنابراین، برای دور نگه داشتن موجودات از استخر، باید با استفاده از بهترین حصارهای توری مش، حصاری به ارتفاع ۱٫۵ متر بسازید. برای انجام درست آن باید دستورالعمل های خاصی را دنبال کنید.

اول از همه باید تصمیم بگیرید که چقدر فضای اطراف استخر خود را می‌خواهید حصار بکشید. اکنون باید این فضا را به درستی اندازه‌گیری کنید تا بدانید که به چه مقدار حصار توری جوش داده شده نیاز دارید. پایه‌ها را در جای خود قرار دهید و سوراخ ها را با بتن پر کنید. حالا باید حصار سیمی را بریده و شروع به قرار دادن نرده در بخش‌های مشخص شده کنید. مطمئن شوید که یک در مناسب برای ورود به استخر درست کنید.

محفظه ابزار ساختمانی

اگر بچه‌هایی در خانه دارید و ابزارهای خطرناک و تیز زیادی در اطراف آویزان هستند، مطمئن شوید که یک محفظه یا قفس ابزار در گوشه گاراژ یا سوله با استفاده از حصار توری مش بسازید.

ابتدا باید اندازه گیری لازم برای تعیین فضای مورد نظر خود را انجام دهید.

سپس از فریم‌های مناسب برای قاب کردن بخش کامل قفس ابزار استفاده کنید. قرار دادن درب در چارچوب محفظه ضروری است و پس از اتمام کار چارچوب، باید حصارهای جوشی را در قسمت‌هایی برش دهید. حالا محفظه را سوراخ کنید و قفل محکمب وصل کنید.

برای اطلاع از انواع مختلف حصار جوشی موجود برای محفظه ابزار، با تولید کنندگان توری جوشی تماس بگیرید.

به غیر از این کاربردها، حصارهای توری مش به عنوان قفس حیوانات، حصار امنیتی، نرده پنجره و همچنین به عنوان حصار جاده استفاده می‌شود.

امروزه بسیاری از صنایع را خواهید دید که از این نوع نرده‌ها برای انبارهای خود و همچنین ایمن سازی ماشین آلات و ابزار خود استفاده می‌کنند. شرکت توری سید انواع جصارهای جوشی برای کاربردهای مختلف را مطابق با اولویت و نیازهای شما طراحی می‌کند. نرخ‌های انواع مش نیز متفاوت است که می‌توانید به صورت آنلاین مقایسه کنید تا بهترین معامله ممکن را داشته باشید.

برای ثبت سفارش و خرید انواع حصار توری مش و توری جوشی می‌توانید با شماره ۶۶۳۱۸۰۶۹-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

جستجو در مقالات

آخرین مطالب

طراحی نمای رستوران مدرن و سنتی

طراحی نمای رستوران مدرن و سنتی

اولین فاکتوری که توجه مشتریان بالقوه یک رستوران را جلب می‌سازد و او را برای ورود به داخل تشویق می‌کند؛ نمای رستوران است. نمای بیرونی رستوران می‌تواند بیانگر نوع غذا و حتی نحوه سرو و پذیرایی آن باشد. به‌همین دلیل، طراحی نمای رستوران جزو کارهایی است که باید با دقت و...

ورق فولادی چیست؟ نحوه تولید، کاربرد و انواع

ورق فولادی چیست؟ نحوه تولید، کاربرد و انواع

از صنعت خودروسازی تا تولید لوازم خانگی، ورق فولادی محصولی است که همه صنایع به‌ آن نیاز دارند. این ورق‌ها قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارند و باوجود ضخامت اندک، توانایی بالایی دربرابر فشار و بارهای اضافی از خود نشان می‌دهند. از‌این‌رو، کمتر کارخانه تولید ماشین‌الات و...

جدیدترین مدل تابلو مغازه چیست + ایده تابلو مغازه

جدیدترین مدل تابلو مغازه چیست + ایده تابلو مغازه

به چشم آمدن بیشتر یک واحد تجاری در میان انبوه کسب و کارها، یکی از مهم‌ترین اهداف نصب تابلوی مغازه است. با استفاده از جدیدترین مدل های تابلو مغازه می‌توانید کسب و کار خود را به بهترین شکل تبلیغ و توجه مردم را به‌سوی آن جلب کنید. استفاده از یک تابلوی مغازه جذاب نوعی...

مطالب مرتبط

۰ دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *