نکات مهم در خرید و قیمت توری مش استیل

 تنوع توری مش استیل به قدری زیاد است که گاهی خریداران در انتخاب آن دچار مشکل می‌شوند. ترکیبات آلیاژ، ابعاد چشمه، ضخامت توری و نوع بافت توری چند مورد از مهمترین ویژگی‌هایی هستند که می‌توانیم بر اساس آن‌ها انواع توری استنلس استیل را طبقه‌بندی کنیم. علاوه بر این موارد باید به قیمت توری مش استیل نیز به عنوان یکی از فاکتورهای مهم در این زمینه اشاره کنیم. این فاکتور که خود تحت تاثیر سایر ویژگی‌های توری استیل قرار دارد، از جمله نکاتی است که خریداران همواره به آن توجه دارند.

بررسی عوامل موثر در خرید توری مش استیل

برای انتخاب توری استنلس استیل مناسب در ابتدا باید مشخص کنیم که قصد ما از خرید این محصول چیست. از توری استیل در چه شرایطی و به چه منظوری باید استفاده کنیم؟

معمولا انتخاب مش استیل بر اساس مشخصاتی مثل ضخامت، چشمه و ابعاد توری کار چندان مشکلی نیست.

تنوع این محصول از نظر ترکیبات آلیاژ ممکن است انتخاب مش استنلس استیل را برای خریداران مشکل کند. معروف‌ترین و پرکاربردترین انواع توری استنلس استیل، توری‌های استیل ۳۰۴ و ۳۱۶ هستند که هر دو به برخورداری از مقاومت بالا و کارایی مناسب شناخته می‌شوند. این توری‌ها علی‌رغم شباهت بسیار زیادی که به یکدیگر دارند، از نظر جنس آلیاژ متفاوت هستند. در ترکیبات مش استیل ۳۱۶ علاوه بر کروم و نیکل، عنصر مولیبدن نیز وجود دارد، از این رو این توری با مش استیل ۳۰۴ تفاوت دارد.

 مقاومت بیشتر در برابر خوردگی، زنگ‌زدگی و حرارت و نیز قابلیت بالای شکل‌پذیری از جمله برتری‌های توری استیل ۳۱۶ به شمار می‌رود. با توجه به این موارد توصیه می‌شود در شرایطی که رطوبت زیادی وجود دارد و یا میزان اسیدی محیط بالاست از این نوع توری استفاده شود. برای مثال در تولید بسیاری از تجهیزات دریانوردی، فعالیت‌های آزمایشگاهی، داروسازی و تهیه مواد شیمیایی استفاده از توری استیل ۳۱۶ ارجحیت دارد. البته مش استیل ۳۰۴ نیز در برابر دمای بالا بسیار مقاوم است و می‌تواند در بیشتر اوقات مورد استفاده قرار بگیرد. در واقع می‌توان گفت آن چه که در رابطه با حرارت اهمیت بیشتری دارد، استفاده از توری استیل با درصد کربن پایین است. زیرا هر چه میزان کربن فولاد زنگ نزن کمتر باشد، مقاومت آن در برابر گرما بیشتر خواهد بود.

خرید توری مش استیل

نقش قیمت توری مش استیل در خرید آن

 با توجه به برتری‌های توری استیل ۳۱۶ طبیعی است که میزان استفاده از این محصول بیشتر باشد. با این حال مشاهده می‌کنیم که توری استیل ۳۰۴ جایگاه اول را در میان پرکاربردترین توری‌های استیل به خود اختصاص داده است. یک دلیل این اتفاق به تفاوت قیمت توری استیل ۳۰۴ و ۳۱۶ بر‌می‌گردد. با این که اختلاف میان قیمت توری مش استیل ۳۱۶ و قیمت توری مش استیل ۳۰۴ خیلی زیاد نیست، ولی می‌تواند در هنگام خرید عمده تفاوت معناداری از خود نشان بدهد. به همین دلیل لازم است که خریداران پیش از خرید توری مش استیل به خوبی بدانند که از این محصول با چه هدفی و تحت چه شرایطی استفاده خواهند کرد.

برای اطلاع از قیمت توری مش استیل و دریافت مشاوره می‌توانید با شماره ۶۶۳۱۸۰۶۹-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

جستجو در مقالات

آخرین مطالب

جدیدترین مدل تابلو مغازه چیست + ایده تابلو مغازه

جدیدترین مدل تابلو مغازه چیست + ایده تابلو مغازه

به چشم آمدن بیشتر یک واحد تجاری در میان انبوه کسب و کارها، یکی از مهم‌ترین اهداف نصب تابلوی مغازه است. با استفاده از جدیدترین مدل های تابلو مغازه می‌توانید کسب و کار خود را به بهترین شکل تبلیغ و توجه مردم را به‌سوی آن جلب کنید. استفاده از یک تابلوی مغازه جذاب نوعی...

ورق استیل ۳۱۰ نسوز: خرید، قیمت و کاربردها

ورق استیل ۳۱۰ نسوز: خرید، قیمت و کاربردها

ورق‌های استیل، انواع مختلف با مشخصات و کاربردهای متفاوت دارند. ورق استیل 310 نسوز یکی از بهترین انواع ورق‌های استیل نسوز است که‌ دربرابر حرارت و گرما مقاوم است. این محصول به‌ویژه در صنایعی که به‌ ور‌ق‌های فولادی با دمای بالا نیاز دارند، به‌کار می‌رود. ورق استیل 310...

نمای دو پوسته ساختمان چیست؟ مزایا و انواع

نمای دو پوسته ساختمان چیست؟ مزایا و انواع

در معماری مدرن، از نماهای جذاب و خلاقانه‌ای استفاده می‌شود که جلوه خاصی به ساختمان می‌بخشند. یکی از این نماهای جدید؛ نمای دو پوسته است. این مدل علاوه‌بر زیبایی از اتلاف انرژی‌ نیز جلوگیری می‌کند و موجب می‌شود که ساختمان از تهویه مناسب‌تری برخوردار باشد. نمای دو پوسته...

مطالب مرتبط

لوله کربن استیل چیست؟

لوله کربن استیل چیست؟

لوله کربن استیل که با نام لوله آهنی نیز در بازار شناخته می‌شوند، از ترکیب کردن آهن و کربن در کنار سایر افزودنی‌ها نظیر منگنز و عناصر دیگر ساخته می‌شود.

۰ دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *