کاربرد توری کششی در معماری

ما به منظور ارائه راهکارهای سفارشی در پروژه‌ها، با بهره گیری از ظرفیت‌های تولید و دانش عمیق در زمینه توری کششی در کنار معمارها، طراحان داخلی و توسعه دهندگان همکاری می‌کنیم. اگر شما علاقمند به روکش‌های استیل یا آلومینیومی برای نمای خارجی ساختمان و یا در فکر ساخت راه‌روهای چشمگیر با ورق کششی برای فضای داخلی منزل یا مغازه خود هستید، می‌توانید در این زمینه روی کمک ما حساب کنید. طیف محصولات ما شامل مواد بسیار متنوعی از انواع توری کششی است که زیبایی را به طراحی معماری اضافه می‌کند.
تجربیات ما از تولید پنل‌های توری‌ کششی برای باغ های چشم نواز تا تامین روکش مورد استفاده به عنوان توری نما ساختمان در کل ایران را شامل می‌شود.
این صفحات مشبک فلزی حد فاصل قابل کنترلی برای سطوح از جمله سقف، روکش های فلزی، دیوار و ستون‌ها تعبیه می‌کند و همچنین جلوه بصری خیره کننده ای به نما می‌بخشد.

خلاقیت در تولید ورق کششی

با تحسین برخی از ماهرترین معماران نوظهور، این صفحات مشبک لوزی تبدیل به ویترین طراحی مدرن شده‌اند. ترکیب خمیدگی‌های نرم و سوراخ‌های ناهمگون تعریف جدیدی از معماری نوین ارائه می‌دهد و با محیط اطراف به زیبایی ترکیب می‌شود.

شکل ها و کاربردهای مختلف توری کششی

طیف وسیعی از مواد، رنگ‌ها، الگوها، پوشش و بافت‌ها، توری اکسپندد متال را به گزینه ای عالی برای طراحی‌های معماری تبدیل کرده است. توری کششی منبسط شده یک پوشش زیبا و نوین برای طراحی داخلی و خارجی است. با تغییر نور خورشید و فصل‎‌ها نیز توری لوزی کششی زیبایی منحصر به فردی را برای هر سازه‌ای ایجاد می‌کند.

سفارش نامحدود انواع توری اکسپندد متال

طیف وسیعی از الگوهای معماری شامل توری‌های کششی در صفحات روکش دار فلزی، پیاده‌روهای فلزی و پنل های فلزی سقف و همچنین صفحات سقفی که در پروژه های اخیر مورد استقبال قرار گرفته اند را پیشنهاد می‌دهیم. همچنین با توجه به اینکه ممکن است دنبال چیزی باشید که کاملا خاص باشد، می‌توانیم یک محصول کاملاً سفارشی را با استفاده از ابزار انحصاری به طراحی خودتان تولید کنید.

برای سفارش انواع توری کششی می توانید همین حالا با شماره تلفن ۰۹۱۲۵۸۵۳۲۳۷ تماس بگیرید. 

جستجو در مقالات

آخرین مطالب

جدیدترین مدل تابلو مغازه چیست + ایده تابلو مغازه

جدیدترین مدل تابلو مغازه چیست + ایده تابلو مغازه

به چشم آمدن بیشتر یک واحد تجاری در میان انبوه کسب و کارها، یکی از مهم‌ترین اهداف نصب تابلوی مغازه است. با استفاده از جدیدترین مدل های تابلو مغازه می‌توانید کسب و کار خود را به بهترین شکل تبلیغ و توجه مردم را به‌سوی آن جلب کنید. استفاده از یک تابلوی مغازه جذاب نوعی...

ورق استیل ۳۱۰ نسوز: خرید، قیمت و کاربردها

ورق استیل ۳۱۰ نسوز: خرید، قیمت و کاربردها

ورق‌های استیل، انواع مختلف با مشخصات و کاربردهای متفاوت دارند. ورق استیل 310 نسوز یکی از بهترین انواع ورق‌های استیل نسوز است که‌ دربرابر حرارت و گرما مقاوم است. این محصول به‌ویژه در صنایعی که به‌ ور‌ق‌های فولادی با دمای بالا نیاز دارند، به‌کار می‌رود. ورق استیل 310...

نمای دو پوسته ساختمان چیست؟ مزایا و انواع

نمای دو پوسته ساختمان چیست؟ مزایا و انواع

در معماری مدرن، از نماهای جذاب و خلاقانه‌ای استفاده می‌شود که جلوه خاصی به ساختمان می‌بخشند. یکی از این نماهای جدید؛ نمای دو پوسته است. این مدل علاوه‌بر زیبایی از اتلاف انرژی‌ نیز جلوگیری می‌کند و موجب می‌شود که ساختمان از تهویه مناسب‌تری برخوردار باشد. نمای دو پوسته...

مطالب مرتبط

۴ دیدگاه ها

  1. ابولفضل اشتیانی

    قیمت توری لوزی نیم میل چند؟

    پاسخ
  2. عباس میرزایی

    سلام خسته نباشید
    قیمت توری کششی چنده؟

    پاسخ
    • توری سید

      سلام وقتتون بخیر
      شما می توانید همه روزه صفحه قیمت توری لوزی سایت را ملاحظه بفرمایید یا با شماره ۰۲۱-۶۶۳۱۸۰۶۹ تماس بگیرید.

      پاسخ

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *