کاربرد ورق کششی در طراحی داخلی

‌محصولات ورق کششی توری سید در انواع مختلفی از مواد مانند ورق آلومینیوم، ورق روغنی و ورق گالوانیزه، انواع رنگ، الگو و بافت و ضخامت موجود هستند. این ویژگی ها دست طراحان را در طراحی دکوراسیون داخلی مدرن باز گذاشته است تا داخل ساختمان را با ویژگی های زیبا و منحصر به فردی زیبا سازند.

طراحان دکوراسیون داخلی می‌توانند از توری لوزی یا اکسپندد متال برای کاربردهای تزئینی، سقف کاذب، گریتینگ، آسانسور و بالابر، قفسه، نرده و محافظ، راهرو، راه پله، درب، رمپ و کاربردهای بسیار دیگری استفاده کنند.  

انواع ورق کششی آهنی، گالوانیزه و آلومینیومی تولیدی حد فاصل قابل کنترلی برای سطوح از جمله سقف، روکش، نما، صفحه و ستون ایجاد می‌کند که امکان کنترل نور و جریان هوا وجود داشته باشد و همچنین زیبایی سازه را بیشتر می‌کند.

محصولات ورق کششی

طراحان داخلی می‌توانند هر یک از محصولات ورق کششی زیر را به صورت تلفنی و نمونه تهیه کرده تا ذهنیتی از این محصولات پیدا کنند. 

روکش و سقف‌های کاذب 

از توری لوزی در ایجاد یک تصویر خاص و چشم نواز در طراحی داخلی استفاده می‌شود. با استفاده از ورق کششی آلومینیومی و توری استنلس استیل می توان انواع مختلف صفحات سقف کاذب و کاشی‌های سقفی را به زیبایی طراحی کرد.

راهرو و راه پله

کف‌های راهروهای توری لوزی با حس خوبی که در زیر پا ایجاد می‌کنند یک پیشنهاد جذاب برای ساخت انواع راهروها و راه پله‌ها است.

رمپ

رمپ‌های توری لوزی کششی برای دسترسی افراد کم توان و یا هر نوع کاربری دیگر، گزینه به صرفه و جذابی می‌باشند.

نرده و محافظ

جلوه استاتیک و گستره وسیع محصولات فلزی ما سبب شده ورق لوزی کششی در ساخت انواع محافظ و نرده‌ها به مورد استفاده قرار بگیرد.

برای اطلاع از قیمت ورق کششی و دریافت مشاوره می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید. (اینجا را کلیک کنید)

جستجو در مقالات

آخرین مطالب

جدیدترین مدل تابلو مغازه چیست + ایده تابلو مغازه

جدیدترین مدل تابلو مغازه چیست + ایده تابلو مغازه

به چشم آمدن بیشتر یک واحد تجاری در میان انبوه کسب و کارها، یکی از مهم‌ترین اهداف نصب تابلوی مغازه است. با استفاده از جدیدترین مدل های تابلو مغازه می‌توانید کسب و کار خود را به بهترین شکل تبلیغ و توجه مردم را به‌سوی آن جلب کنید. استفاده از یک تابلوی مغازه جذاب نوعی...

ورق استیل ۳۱۰ نسوز: خرید، قیمت و کاربردها

ورق استیل ۳۱۰ نسوز: خرید، قیمت و کاربردها

ورق‌های استیل، انواع مختلف با مشخصات و کاربردهای متفاوت دارند. ورق استیل 310 نسوز یکی از بهترین انواع ورق‌های استیل نسوز است که‌ دربرابر حرارت و گرما مقاوم است. این محصول به‌ویژه در صنایعی که به‌ ور‌ق‌های فولادی با دمای بالا نیاز دارند، به‌کار می‌رود. ورق استیل 310...

نمای دو پوسته ساختمان چیست؟ مزایا و انواع

نمای دو پوسته ساختمان چیست؟ مزایا و انواع

در معماری مدرن، از نماهای جذاب و خلاقانه‌ای استفاده می‌شود که جلوه خاصی به ساختمان می‌بخشند. یکی از این نماهای جدید؛ نمای دو پوسته است. این مدل علاوه‌بر زیبایی از اتلاف انرژی‌ نیز جلوگیری می‌کند و موجب می‌شود که ساختمان از تهویه مناسب‌تری برخوردار باشد. نمای دو پوسته...

مطالب مرتبط

۴ دیدگاه ها

  1. سینا عنصری

    از گجا می تونم ورق کششی سفارش بدم؟

    پاسخ
    • توری سید

      سلام وقتتون بخیر
      شما می توانید با شماره های زیر در تماس باشید و سفارش خود را ثبت کنید:

      ۰۹۱۲۵۸۵۳۲۳۷
      ۰۲۱-۶۶۳۱۸۰۶۹
      ۰۲۱-۶۶۱۳۱۲۵۸

      پاسخ
  2. عباس عبدی

    سلام وقت بخیر
    شما برای شهرستان هم ارسال دارید؟

    پاسخ
    • توری سید

      سلام وقتتون بخیر
      بله شما می توانید با شماره ۰۲۱-۶۶۳۱۸۰۶۹ تماس گرفته و سفارش خود را ثبت کنید.

      پاسخ

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *