کاربرد ورق کششی در طراحی داخلی

‌محصولات ورق کششی توری سید در انواع مختلفی از مواد مانند ورق آلومینیوم، ورق روغنی و ورق گالوانیزه، انواع رنگ، الگو و بافت و ضخامت موجود هستند. این ویژگی ها دست طراحان را در طراحی دکوراسیون داخلی مدرن باز گذاشته است تا داخل ساختمان را با ویژگی های زیبا و منحصر به فردی زیبا سازند.

طراحان دکوراسیون داخلی می‌توانند از توری لوزی یا اکسپندد متال برای کاربردهای تزئینی، سقف کاذب، گریتینگ، آسانسور و بالابر، قفسه، نرده و محافظ، راهرو، راه پله، درب، رمپ و کاربردهای بسیار دیگری استفاده کنند.  

انواع ورق کششی آهنی، گالوانیزه و آلومینیومی تولیدی حد فاصل قابل کنترلی برای سطوح از جمله سقف، روکش، نما، صفحه و ستون ایجاد می‌کند که امکان کنترل نور و جریان هوا وجود داشته باشد و همچنین زیبایی سازه را بیشتر می‌کند.

محصولات ورق کششی

طراحان داخلی می‌توانند هر یک از محصولات ورق کششی زیر را به صورت تلفنی و نمونه تهیه کرده تا ذهنیتی از این محصولات پیدا کنند. 

روکش و سقف‌های کاذب 

از توری لوزی در ایجاد یک تصویر خاص و چشم نواز در طراحی داخلی استفاده می‌شود. با استفاده از ورق کششی آلومینیومی و توری استنلس استیل می توان انواع مختلف صفحات سقف کاذب و کاشی‌های سقفی را به زیبایی طراحی کرد.

راهرو و راه پله

کف‌های راهروهای توری لوزی با حس خوبی که در زیر پا ایجاد می‌کنند یک پیشنهاد جذاب برای ساخت انواع راهروها و راه پله‌ها است.

رمپ

رمپ‌های توری لوزی کششی برای دسترسی افراد کم توان و یا هر نوع کاربری دیگر، گزینه به صرفه و جذابی می‌باشند.

نرده و محافظ

جلوه استاتیک و گستره وسیع محصولات فلزی ما سبب شده ورق لوزی کششی در ساخت انواع محافظ و نرده‌ها به مورد استفاده قرار بگیرد.

برای اطلاع از قیمت ورق کششی و دریافت مشاوره می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید. (اینجا را کلیک کنید)

جستجو در مقالات

آخرین مطالب

معرفی ۷ دیوار کاذب ارزان و مدرن

معرفی ۷ دیوار کاذب ارزان و مدرن

برخی اوقات فضای بزرگی در خانه یا محیط کار وجود دارد که می‌خواهیم آن ‌‌را به چند قسمت تبدیل کنیم تا کاربری‌های مختلفی از محیط داشته باشیم. استفاده از سیمان، آجر و سنگ یا با‌صطلاح معماری‌ سنتی بسیار پرهزینه و زمان‌بر‌ است. در‌ اینجا باید به‌سراغ دیوار کاذب ارزان برویم...

طراحی نمای رستوران مدرن و سنتی

طراحی نمای رستوران مدرن و سنتی

اولین فاکتوری که توجه مشتریان بالقوه یک رستوران را جلب می‌سازد و او را برای ورود به داخل تشویق می‌کند؛ نمای رستوران است. نمای بیرونی رستوران می‌تواند بیانگر نوع غذا و حتی نحوه سرو و پذیرایی آن باشد. به‌همین دلیل، طراحی نمای رستوران جزو کارهایی است که باید با دقت و...

ورق فولادی چیست؟ نحوه تولید، کاربرد و انواع

ورق فولادی چیست؟ نحوه تولید، کاربرد و انواع

از صنعت خودروسازی تا تولید لوازم خانگی، ورق فولادی محصولی است که همه صنایع به‌ آن نیاز دارند. این ورق‌ها قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارند و باوجود ضخامت اندک، توانایی بالایی دربرابر فشار و بارهای اضافی از خود نشان می‌دهند. از‌این‌رو، کمتر کارخانه تولید ماشین‌الات و...

مطالب مرتبط

۴ دیدگاه ها

  1. سینا عنصری

    از گجا می تونم ورق کششی سفارش بدم؟

    پاسخ
    • توری سید

      سلام وقتتون بخیر
      شما می توانید با شماره های زیر در تماس باشید و سفارش خود را ثبت کنید:

      ۰۹۱۲۵۸۵۳۲۳۷
      ۰۲۱-۶۶۳۱۸۰۶۹
      ۰۲۱-۶۶۱۳۱۲۵۸

      پاسخ
  2. عباس عبدی

    سلام وقت بخیر
    شما برای شهرستان هم ارسال دارید؟

    پاسخ
    • توری سید

      سلام وقتتون بخیر
      بله شما می توانید با شماره ۰۲۱-۶۶۳۱۸۰۶۹ تماس گرفته و سفارش خود را ثبت کنید.

      پاسخ

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *