صفر تا صد انواع تابلوی تبلیغاتی مدرن و اهمیت آن‌ها در جذب مشتری

تابلوی تبلیغاتی مدرن ستون فقرات رشد یک تجارت و جذب مشتری آن است. استفاده از انواع تابلوی تبلیغاتی استراتژی است که به کسب و کارها کمک می‌کند تا با مشتریان بالقوه خود ارتباط برقرار کنند. البته، در عصر دیجیتال، تبلیغات سنتی تکامل یافته و طراحی انواع تابلوهای تبلیغاتی شامل رویکردهای نوآورانه است.بهره‌گیری از این استراتژی‌ها به شما این امکان را می‌دهد با خرید تابلوی تبلیغاتی ارزان و اجرای اصول نورومارکتینگ با کم‌ترین هزینه بیشترین مشتری را جذب خواهید کرد.

درگیر کردن احساسات مصرف‌کننده در تبلیغات یک روش اثبات شده برای ایجاد ارزش ویژه بر برند و افزایش بازگشت سرمایه است. رعایت تعادل در انتخاب رنگ، جنس و انواع تابلوی تبلیغاتی مدرن که در کم‌ترین زمان مخاطب را تحت تأثیر بگذارد، کار آسانی نیست.

انواع تابلوی تبلیغاتی

تابلوی تبلیغاتی مدرن بخش مهمی از هر استراتژی بازاریابی است. زیرا به شما کمک می‌کند با مصرف‌کنندگان در همه سطوح ارتباط برقرار کنید، طراحی هوشمندانه تابلوهای تبلیغاتی به شما فرصتی می‌دهد تا محصولات یا خدمات خود را به‌گونه‌ای به نمایش بگذارید که بیننده‌ها احساس راحتی با برند شما داشته باشند.

۱- تابلوی تبلیغاتی ارزان اکسپندد متال:

جدید‌ترین و به صرفه‌ترین نوع بیلبوردها هستند و از آلیاژهای مقاوم در برابر شرایط جوی متغیر ساخته می‌شوند.

تابلوهای تبلیغاتی استرچ متال معمولاً دارای ساختاری متحرک هستند و قابلیت نصب راحت و استحکام بالایی دارند. این تابلوها به شما کمک می‌کنند تا برند خود را به صورت برجسته و جذاب به نمایش بگذارید و توجه مخاطبان را جلب کنید.

تابلوی تبلیغاتی مدرن

۲- تابلوی تبلیغاتی مدرن وینیل:

بیلبوردهای وینیل رنگ روشنی دارند و معمولاً با رنگ مقاوم در برابر اشعه ماوراءبنفش اسپری می‌شوند. عمر تابلوی تبلیغاتی وینیل ۳ تا ۵ سال است و ماده مورد استفاده آن به نام پلی‌وینیل کلراید است. ممکن است فکر کنید بیلبورد وینیل نوع خاصی از انواع تابلوهای تبلیغاتی گران فضای باز است، در حالی که برخی از برندهای معروف مانند کوکاکولا و پپسی، امروزه از این تابلوی تبلیغاتی ارزان استفاده می‌کنند.

نوع خاصی از وینیل که برای ساخت از آن‌ها استفاده می‌شود، از نظر فنی به عنوان PVC شناخته می‌شود. این مدل توانایی تحمل برخی از سخت‌ترین شرایط آب و هوایی را در طول عمر متوسط ۳ تا ۵ ساله خود دارد.

۳- تابلوی تبلیغاتی دیجیتال:

 نمایشگرهای الکترونیکی هستند که می توانند تبلیغات متعدد را به صورت چرخشی با تصاویر و ویدیوهای باکیفیت نشان دهند.

در حالی که تابلوهای تبلیغاتی سنتی محتوایی ثابت و چاپی را نمایش می‌دهند، تابلوی تبلیغاتی مدرن دیجیتال از صفحه نمایش LED برای نمایش تصاویر یا فیلم‌های چرخان استفاده می‌کند. مزیت کلیدی بیلبوردهای دیجیتال در مقابل بیلبوردهای سنتی، امکان زمان‌بندی و به‌روزرسانی محتوا از راه دور است.

۴- تابلوی تبلیغاتی سه دید:

این بیلبوردهای مدن دارای پن‌های چرخشی هستند که سه پیام مختلف را در یک مکان نمایش می‌دهند.

ترایویژن از منشورهای مثلثی عمودی تشکیل شده است که در داخل یک قاب قرار گرفته‌اند. منشورها در فواصل متناوب ۱۲۰ درجه می‌چرخند و هرکدام یک محتوای جدید از تبلیغ را نشان می‌دهند.

همان‌طور که می‌دانید، حرکت توجه را به خود جلب می‌کند و بیننده کنجکاو است که در آن روی تابلوی تبلیغاتی مدرن چه چیزی وجود دارد. این احساس اغلب با یادآوری تبلیغات بیشتر مرتبط است، زیرا تعلیق باعث می‌شود تجربه دیدن تبلیغ مخاطب برایش به یاد ماندنی‌تر شود.

۵- تابلوی تبلیغاتی دارای نور پس زمینه:

این بیلبوردها از پشت روشن و در شب نمایان می‌شوند. مزیت نورپردازی پشت، این است که هیچ تابش خیره‌کننده‌ای بر روی تابلو وجود ندارد. بنابراین پیام کامل تابلو از فاصله‌ای دور، زمانی که نورهای نقطه‌ای جلوی تابلو را روشن می‌کنند؛ قابل مشاهده است. تا سال ۱۹۹۹ این انواع تابلوی تبلیغاتی ارزان انتخاب شرکت‌های تولید سیگار برای تبلیغات‌شان بود.

۶- تابلوی تبلیغاتی متحرک:

تابلوهای تبلیغاتی مدرنی هستند که بر روی وسایل نقلیه نصب می شوند و در نقاط مختلف رانده می‌شوند. تبلیغات بیلبورد موبایل که به عنوان تبلیغات بیرونی سیار یا کامیون‌های تبلیغاتی سیار نیز شناخته می‌شود، به استفاده از وسایل نقلیه، معمولاً کامیون یا تریلر، اشاره دارد.

این کامیون‌های بیلبورد متحرک از مناطق پرتردد عبور می‌کنند، جمعیت خاصی را هدف قرار می‌دهند و مستقیماً به مشتریان احتمالی خود دسترسی پیدا می‌کنند و از این طریق آگاهی و شناخت از برند مورد نظر را افزایش می‌دهند.

۶- تابلوی تبلیغاتی ارزان سه بعدی:

تابلوی تبلیغاتی سه بعدی ال ای دی یک صفحه نمایش ال ای دی دو بعدی است که به گونه‌ای طراحی شده است که دو تصویر را روی هم قرار می‌دهد تا مغز شما آن را سه بعدی درک کند. به آن به عنوان تصویری فکر کنید که دارای فضا و عمق است.

استفاده از ارزانترین سقف کاذب در طراحی این نوع تابلو زمینه برای اجرای خلاقیت در تبلیغات را افزایش می‌دهد.

اهمیت رنگ در انواع تابلوی تبلیغاتی

رنگ‌ها به زبانی صحبت می‌کنند که کلمات توانایی آن را ندارند. رنگ تابلو تبلیغاتی مدرن در سطح احساسی با ما ارتباط برقرار می‌کنند و بنابراین در متقاعدسازی و جذب اعتماد مؤثرتر هستند. رنگ یک تابلوی مغازه‌ی ارزان فست‌فود می‌تواند ما را متقاعد کند که غذای این رستوران طعم تازه‌تری نسبت به دیگر رستوران‌ها دارد.

طراحی تابلوی تبلیغاتی مدرن حتی می‌تواند اثربخشی دارو را به مخاطب القا کند. تولیدکنندگان دارو  و داروخانه‌ها برای تبلیغ قرص‌های خواب‌آور از رنگ آبی و داروهای محرک‌ از رنگ‌هایی زرد و قرمز استفاده می‌کنند؛ زیرا این رنگ‌ها مشتریان بیشتری را به خود جذب می‌کنند. اگرچه این ممکن است مانند جادو به نظر برسد، اما تحقیقات بازاریابی و روانشناسی این موضوع را ثابت کرده‌اند.

قرمز

رنگ قرمز در تابلوهای تبلیغاتی و بیلبوردهای مدرن، مغز بیننده و رهگذر را تحریک می‌کند و فشار خون و ضربان قلب‌شان را بالا می‌برد. قرمز در قسمت تصمیم‌گیری مغز احساس فوریت ایجاد می‌کند، بنابراین بسیاری از کسب و کارها از آن در تابلوی مغازه‌ یا فروشگاه خود استفاده می‌کنند.

همچنین این رنگ قسمت گرسنگی در مغز را فعال می‌کند و شما را گرسنه می‌کند، بنابراین اغلب در فضای رستوران‌ها از آن استفاده می‌شود.

آبی

رنگ آبی در تابلوی تبلیغاتی، حس آرامش، امنیت و اطمینان را به بیننده خود می‌دهد. اگر برند محافظه‌کاری دارید و می‌خواهید اعتماد مخاطب را از طریق تابلوی تبلیغاتی خود جذب کنید، آبی رنگ مورد نظر شما است.

سبز

رنگ سبز در تابلوی تبلیغاتی مدرن، انتقال‌دهنده‌ی آرامش است و اغلب برای تبلیغ محصولات محیطی استفاده می‌شود.

نارنجی و زرد

استفاده‌‌ی این رنگ‌ها در بیلبوردها یک حس خوش بینی را ایجاد می‌کنند. اگرچه نارنجی می‌تواند حس احتیاط را تداعی کند، اما می‌تواند باعث ایجاد اضطراب بر خریداران  شود تا آن‌ها را به خرید وادار کند.

مشکی

اگر در تعادل صحیح استفاده شود، می‌تواند نماد هوش، اقتدار، قدرت، ثبات و قدرت باشد.

برای اطلاع از قیمت انواع تابلوی تبلیغاتی اکسپندد متال می‌توانید با شماره ۶۶۱۳۸۶۰۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

بهره‌گیری از نورومارکتینگ در طراحی تابلوهای تبلیغاتی

آیا واقعاً طعم کوکاکولا به پپسی را بر اساس سلیقه‌ی شخصی ترجیح می‌دهید یا اثر تبلیغات برندشان است؟ اجرای تکنیک‌های نورومارکتینگ در تابلوی تبلیغاتی امکان نفوذ به ضمیر ناخودآگاه و آشکار کردن سوگیری‌ها و ترجیحات ضمنی را که بر رفتار تأثیر می‌گذارد را ممکن می‌سازد. به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا پیام‌ها و پیشنهادات بازاریابی خود را متناسب با خواسته‌های مصرف‌کنندگان تنظیم کنند.

این دسته از تابلوی تبلیغاتی مدرن پاسخ‌ها و پیام‌های عصبی توجه را جلب می‌کنند، احساسات را درگیر می‌کنند و مصرف‌کنندگان را به سمت تصمیم‌گیری برای خرید سوق می‌دهند. این به بازاریابان اجازه می‌دهد تا با شناسایی مؤثرترین فاکتور تبلیغات و افزایش تجربه مشتری از محصول یا خدمات، استراتژی‌های بازاریابی را بهینه کنند.

جستجو در مقالات

آخرین مطالب

معرفی ۷ دیوار کاذب ارزان و مدرن

معرفی ۷ دیوار کاذب ارزان و مدرن

برخی اوقات فضای بزرگی در خانه یا محیط کار وجود دارد که می‌خواهیم آن ‌‌را به چند قسمت تبدیل کنیم تا کاربری‌های مختلفی از محیط داشته باشیم. استفاده از سیمان، آجر و سنگ یا با‌صطلاح معماری‌ سنتی بسیار پرهزینه و زمان‌بر‌ است. در‌ اینجا باید به‌سراغ دیوار کاذب ارزان برویم...

طراحی نمای رستوران مدرن و سنتی

طراحی نمای رستوران مدرن و سنتی

اولین فاکتوری که توجه مشتریان بالقوه یک رستوران را جلب می‌سازد و او را برای ورود به داخل تشویق می‌کند؛ نمای رستوران است. نمای بیرونی رستوران می‌تواند بیانگر نوع غذا و حتی نحوه سرو و پذیرایی آن باشد. به‌همین دلیل، طراحی نمای رستوران جزو کارهایی است که باید با دقت و...

ورق فولادی چیست؟ نحوه تولید، کاربرد و انواع

ورق فولادی چیست؟ نحوه تولید، کاربرد و انواع

از صنعت خودروسازی تا تولید لوازم خانگی، ورق فولادی محصولی است که همه صنایع به‌ آن نیاز دارند. این ورق‌ها قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارند و باوجود ضخامت اندک، توانایی بالایی دربرابر فشار و بارهای اضافی از خود نشان می‌دهند. از‌این‌رو، کمتر کارخانه تولید ماشین‌الات و...

مطالب مرتبط

طراحی و ساخت تابلو مغازه ارزان

طراحی و ساخت تابلو مغازه ارزان

یکی از راه‌های مهم برای جلب توجه مشتریان، طراحی و ساخت تابلوهای مغازه جذاب و مدرن است. پیدا کردن تابلو مغازه ارزان؛ اما باکیفیت و جذاب این روزها دغدغه بسیاری از کسب‌وکارها است.

۰ دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *