تولید و کاربردهای توری لوزی در صنعت

توری اکسپندد متال با استفاده از فرآیند شکل‌دهی فلزات سرد تولید می‌شود. این امر باعث ایجاد منافذ و شکاف‌های منظم با اشکال و اندازه‌های مختلف (لوزی شکل، مربعی و گرد) می‌شود که امکان انتقال هوا، مایعات و نور را فراهم می‌کند.

این نوع مش را می‌توان برای ایجاد دستگاه‌های فیلتراسیون یا حفاظتی و برای کاربردهای مختلف در بخش‌های صنعتی استفاده کرد، مانند:

  • صنعت خودرو
  • لوازم خانگی
  • صنعت پتروشیمی
  • صنعت ساختمان سازی
  • صنایع شیمیایی

تولید و کاربردهای توری اکسپندد متال در صنعت

مشخصات مش‌های اکسپندد متال برای صنعت

برای تولید این نوع توری فلزی در کاربردهای صنعتی باید موارد خاصی مانند نوع مواد، فرایند صاف کردن و نوع تولید رعایت شود. در ادامه به جزئیات هر کدام خواهیم پرداخت.

 نوع مواد

اکسپندد را می‌توان با جنس فولاد ملایم، فولاد پیش گالوانیزه، استنلس استیل ۳۰۴- ۳۱۰- ۳۱۶-۴۳۰، تیتانیوم، نیکل، آلومینیوم، کورتن یا هر ماده انعطاف پذیر دیگر برای کاربردهای صنعتی تولید کرد.

 فرایند صاف کردن

فلز را می‌توان به طور منظم یا مسطح تولید کرد. حالت دوم برای به دست آوردن سطح صاف برای موارد صنعتی الزامی است.

نوع تولید

توری اکسپندد متال بیشتر به دو نوع رول و شیت برگ تولید می‌گردد. ما می‌توانیم هر مدل رولی که در نظر دارید؛ با هر ابعادی را تولید کنیم.

خلاصه فرایند تولید اکسپندد

فلزات اکسپندد می‌توانند در معرض فرایندهای تبدیل منتوعی قرار گیرند. مراحل زیر به ترتیب در فرایند تولید اکسپندد انجام می‌شود.

  1. برش زدن
  2. نقاشی عمیق
  3. عملیات سطحی
  4. عملیات حرارتی
  5. شستشو
  6. برش دادن
  7. چین دار کردن
  8. قالب گیری
  9. تزریق مواد

    مشاوره و خرید توری لوزی از توری سید

    ما انواع توری‌های اکسپندد را تولید و به بازار ایران عرضه می‌کنیم. بنابراین، مهارت‌ها و تجربه ما باعث می‌شود نیازهای تولیدی متعددی را برآورده کنیم.

    اگر نمی توانید آنچه را که به دنبال آن هستید پیدا کنید، کارشناسان ما در اختیار شما هستند تا محصولات سفارشی به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت داشته باشند. تنها کافی است با ما در تماس باشید.

    شماره‌های تماس:

    ۰۲۱-۶۶۳۱۸۰۶۹
    ۰۲۱-۶۶۱۳۱۲۵۸
    ۰۲۱-۶۶۱۳۸۶۰۰
    ۰۲۱-۶۶۱۳۸۷۰۰

    جستجو در مقالات

    آخرین مطالب

    طراحی نمای رستوران مدرن و سنتی

    طراحی نمای رستوران مدرن و سنتی

    اولین فاکتوری که توجه مشتریان بالقوه یک رستوران را جلب می‌سازد و او را برای ورود به داخل تشویق می‌کند؛ نمای رستوران است. نمای بیرونی رستوران می‌تواند بیانگر نوع غذا و حتی نحوه سرو و پذیرایی آن باشد. به‌همین دلیل، طراحی نمای رستوران جزو کارهایی است که باید با دقت و...

    ورق فولادی چیست؟ نحوه تولید، کاربرد و انواع

    ورق فولادی چیست؟ نحوه تولید، کاربرد و انواع

    از صنعت خودروسازی تا تولید لوازم خانگی، ورق فولادی محصولی است که همه صنایع به‌ آن نیاز دارند. این ورق‌ها قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارند و باوجود ضخامت اندک، توانایی بالایی دربرابر فشار و بارهای اضافی از خود نشان می‌دهند. از‌این‌رو، کمتر کارخانه تولید ماشین‌الات و...

    جدیدترین مدل تابلو مغازه چیست + ایده تابلو مغازه

    جدیدترین مدل تابلو مغازه چیست + ایده تابلو مغازه

    به چشم آمدن بیشتر یک واحد تجاری در میان انبوه کسب و کارها، یکی از مهم‌ترین اهداف نصب تابلوی مغازه است. با استفاده از جدیدترین مدل های تابلو مغازه می‌توانید کسب و کار خود را به بهترین شکل تبلیغ و توجه مردم را به‌سوی آن جلب کنید. استفاده از یک تابلوی مغازه جذاب نوعی...

    مطالب مرتبط

    ۰ دیدگاه

    یک دیدگاه بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *