جدیدترین مدل تابلو مغازه چیست + ایده تابلو مغازه

به چشم آمدن بیشتر یک واحد تجاری در میان انبوه کسب و کارها، یکی از مهم‌ترین اهداف نصب تابلوی مغازه است. با استفاده از جدیدترین مدل های تابلو مغازه می‌توانید کسب و کار خود را به بهترین شکل تبلیغ و توجه مردم را به‌سوی آن جلب کنید.

استفاده از یک تابلوی مغازه جذاب نوعی تبلیغ آفلاین و تاثیرگذار است که اهمیت خود را از گذشته تا به امروز حفظ کرده است. کسب و کارها با نصب تابلویی خلاقانه می‌توانند ذهن مخاطب را درگیر سازند. از‌این‌رو، در ادامه مطلب قصد داریم جدیدترین ایده تابلو مغازه را به شما معرفی کنیم. بنابراین، تا انتها با ما همراه باشید. 

معرفی جدیدترین مدل های تابلو مغازه

تابلو اولین برخورد مشتری با کسب و کار شما را رقم می‌زند. به‌همین دلیل، استفاده از تابلوی تبلیغاتی جذاب از اهمیت زیادی برخوردار است. در ادامه به معرفی جدیدترین مدل های تابلو مغازه می‌پردازیم:

جدیدترین مدل تابلو مغازه

تابلوی مغازه اکسپندد متال

اگر به دنبال جدیدترین ایده تابلو مغازه هستید، مدل اکسپندد متال گزینه مناسبی برایتان بشمار می‌رود. چندین سال است که از انواع فلز برای ساخت تابلوهای سردرب مغازه استفاده می‌شود. امروزه، نمونه‌های جدید آن مانند استرچ متال که به اکسپندد متال نیز معروف است، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نسوز بودن، مقاومت و استحکام بسیار زیاد، مدرن و خاص بودن، در کنار زیبایی چشم‌نواز موجب شده تا کسب و کارهای بیشتری این ایده تابلو مغازه را دنبال کنند و این متریال را برگزینند.

معولاً برای ساخت این تابلوها از ورق‌های اکسپندد یا مدل توری آن که به نام توری لوزی نیز معروف هست، استفاده می‌شود.

تابلوی مغازه چلنیوم

تابلوی چلنیوم از زیباترین سر درب‌های مغازه است که از جنس پلکسی گلاس و لبه‌های آلومینیومی ساخته می‌شود. در تهیه این تابلو از رنگ‌های طلایی و نقره‌ای برای لبه‌های آلومینیومی استفاده می‌شود که جلوه زیبایی به آن می‌بخشد.

اگر به‌دنبال ساخت تابلو مغازه ارزان و زیبا هستید،‌ چلنیوم گزینه مناسبی برایتان به‌حساب می‌آید.

تابلوی مغازه کامپوزیت

از جنس آلومینیوم و اتیلن ساخته می‌شود. این متریال در کنار زیبایی از دوام بالایی برخوردار هستند و به‌راحتی نصب می‌شوند.

کامپوزیت اغلب به‌عنوان پس زمینه مورد استفاده قرار می‌گیرد و‌ روی آن حروف برجسته با متریال مختلف قرار می‌‌گیرد.  

تابلوی لاسوگاسی

در‌ این مدل از تابلوها، نور‌پردازی حرف اول را می‌زند. داخل حروف نام فروشگاه که به‌صورت برجسته روی تابلو قرار دارد، لامپ‌های ال ای دی قرار می‌گیرند. این مدل تابلوی تبلیغاتی مدرن جلوه زیبا و فضایی پرنور مخصوصاً در طول شب ایجاد می‌سازد.

تابلوی لبه سوئدی

یکی از جدیدترین مدل های تابلو مغازه، لبه سوئدی است که از حروف برجسته با رویه اکریلیک پلکسی گلاس ساخته می‌شود.
لبه کار نیز رنگی طلایی، مشکی، نقره‌ای و سفید دارد از جنس آلومینیوم است. این حروف روی یک ورق پی وی سی قرار می‌گیرند و فضایی زیبا خلق می‌کنند.

تابلوی مغازه نئون پلاستیک

باوجود آنکه تابلوی نئون چند سال است که سردرب مغازه‌ها دیده می‌شود، طی سالیان اخیر با تغییراتی روبرو بوده است. این تابلوها از جنس پلکسی گلاس ساخته می‌شوند و تفاوت عمده آن‌ها با سایر مدل‌ها استفاده از نئون برای نورپردازی است.

تابلوی وکیوم

اگر به‌دنبال یکی از جدیدترین ایده تابلو مغازه هستید، مدل وکیوم گزینه مناسبی برایتان محسوب می‌شود. این تابلوهای سه بعدی با استفاده از پلکسی ساخته و روی یک قالب یک تکه پرس می‌شوند. برجستگی زیاد حروف در این مدل موجب شده تا با سایر تابلوها تفاوت داشته باشد.

تابلوی پلکسی گلاس

در اغلب جدیدترین مدل های تابلو مغازه از پلکسی گلاس برای ساخت حروف استفاده می‌شود. در تابلوی مغازه پلکسی گلاس علاوه‌بر حروف در پس زمینه نیز این متریال مورد استفاده قرار می‌گیرذ و جلوه‌ای زیبا به سردرب مغازه می‌بخشد. 

برای اطلاع از قیمت انواع تابلوی اکسپندد و استرچ متال می‌توانید با شماره ۶۶۱۳۸۶۰۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

ویژگی‌های بهترین تابلوی مغازه چیست؟

هدف از به‌کارگیری جدیدترین ایده تابلو مغازه، جلب توجه عابرین و رونق کسب و کار است. به‌همین دلیل، در هنگام انتخاب تابلو باید به نکاتی توجه کنید تا مدلی مناسب سفارش دهید.

مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین و به‌روز ترین تابلوهای مغازه عبارتند از :

  • استفاده از متریال باکیفیت و مرغوب
  • طراحی جدید و چشم نواز
  • همخوانی با سلیقه مخاطبان هدف
  • نورپردازی زیبا
  • بکار بردن رنگ‌های مطابق با هویت کسب و کار
  • استفاده از نمادها و عناصر مرتبط با کسب و کار
  • اندازه مناسب و قابل مشاهده
  • عدم استفاده از فونت‌های ناخوانا

مزایای استفاده از ایده‌های جدید تابلوی مغازه

استفاده از جدیدترین مدل های تابلو مغازه موجب می‌شود تا واحد تجاری بیشتر به چشم آید و مشتری زیادتری را جذب کند. از مزایای دیگر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • افراد با مشاهده تابلو، سریعتر مغازه شما را پیدا می‌کنند، این ویژگی به افزایش خرید کمک می‌کند.
  • استفاده از جدیدترین ایده تابلو مغازه، کسب و کار شما را از رقبایتان متمایز می‌سازد و توجه مخاطب را بیشتر جلب می‌کند.
  • تابلوها، همواره جلوی درب قرار دارد و تبلیغی ۲۴ ساعته و رایگان برایتان محسوب می‌شود.

 

سفارشی سازی تابلوهای مغازه از توری سید

یکی از زیباترین و جدیدترین مدل های تابلو مغازه، تابلوهای استرچ متال است که متریالی مقاوم و چشم نواز محسوب می‌شود. با استفاده از این تابلوها می‌توانید فضایی مدرن و خلاقانه به کسب و کارتان ببخشید.

برای خرید و سفارش سازی تابلوهای اکسپندد متال و دریافت مشاوره می‌توانید با شماره تلفن ۰۲۱۶۶۱۳۸۶۰۰ تماس بگیرید. در فروشگاه‌ توری سید تمامی قیمت‌ها بدون واسطه و از درب کارخانه محاسبه می‌شود بنابراین، با اطمینان خاطر خرید خود را انجام دهید.

جستجو در مقالات

آخرین مطالب

معرفی ۷ دیوار کاذب ارزان و مدرن

معرفی ۷ دیوار کاذب ارزان و مدرن

برخی اوقات فضای بزرگی در خانه یا محیط کار وجود دارد که می‌خواهیم آن ‌‌را به چند قسمت تبدیل کنیم تا کاربری‌های مختلفی از محیط داشته باشیم. استفاده از سیمان، آجر و سنگ یا با‌صطلاح معماری‌ سنتی بسیار پرهزینه و زمان‌بر‌ است. در‌ اینجا باید به‌سراغ دیوار کاذب ارزان برویم...

طراحی نمای رستوران مدرن و سنتی

طراحی نمای رستوران مدرن و سنتی

اولین فاکتوری که توجه مشتریان بالقوه یک رستوران را جلب می‌سازد و او را برای ورود به داخل تشویق می‌کند؛ نمای رستوران است. نمای بیرونی رستوران می‌تواند بیانگر نوع غذا و حتی نحوه سرو و پذیرایی آن باشد. به‌همین دلیل، طراحی نمای رستوران جزو کارهایی است که باید با دقت و...

ورق فولادی چیست؟ نحوه تولید، کاربرد و انواع

ورق فولادی چیست؟ نحوه تولید، کاربرد و انواع

از صنعت خودروسازی تا تولید لوازم خانگی، ورق فولادی محصولی است که همه صنایع به‌ آن نیاز دارند. این ورق‌ها قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارند و باوجود ضخامت اندک، توانایی بالایی دربرابر فشار و بارهای اضافی از خود نشان می‌دهند. از‌این‌رو، کمتر کارخانه تولید ماشین‌الات و...

مطالب مرتبط

طراحی و ساخت تابلو مغازه ارزان

طراحی و ساخت تابلو مغازه ارزان

یکی از راه‌های مهم برای جلب توجه مشتریان، طراحی و ساخت تابلوهای مغازه جذاب و مدرن است. پیدا کردن تابلو مغازه ارزان؛ اما باکیفیت و جذاب این روزها دغدغه بسیاری از کسب‌وکارها است.

۰ دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *