ورق استیل ۳۱۰ نسوز: خرید، قیمت و کاربردها

ورق‌های استیل، انواع مختلف با مشخصات و کاربردهای متفاوت دارند. ورق استیل ۳۱۰ نسوز یکی از بهترین انواع ورق‌های استیل نسوز است که‌ دربرابر حرارت و گرما مقاوم است. این محصول به‌ویژه در صنایعی که به‌ ور‌ق‌های فولادی با دمای بالا نیاز دارند، به‌کار می‌رود.

ورق استیل ۳۱۰ نسوز چیست؟

ورق استیل ۳۱۰ نسوز در دسته فولاد آستینتی قرار دارد که با اسامی مختلفی مانند ورق استیل s310 و ورق استنلس استیل نسوز ۳۱۰ در بازار ایران موجود است. این ورق از پرکاربردترین انواع ورق استیل نسوز محسوب می‌شود.  

مزیت اصلی این مدل ورق‌ها در بازار، مقاومت زیاد آن‌ها در برابر حرارت است. ورق استیل ۳۱۰ نسوز می‌تواند تا ۱۲۰۰ درجه سانتیگراد گرما را تحمل کند.‌

همچنین، این ورق استیل ضدزنگ در مقابل میدان‌های مغناطیسی و سولفید شدن مقاوم است که‌ آن را برای استفاده در صنایع مختلف مناسب می‌سازد.

راهنمای خرید ورق استیل ۳۱۰ نسوز

در هنگام خرید ورق استیل نسوز ۳۱۰، علاوه‌بر توجه به قیمت ورق استیل نسوز ۳۱۰ باید به مواردی دیگری نیز دقت کنید که برخی از مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از:

  • دربرابر حرارت و خستگی ناشی از حرارت مقاوم باشد.
  • ورق استنلس استیل نسوز ۳۱۰ از قابلیت جوش پذیری عالی برخوردار باشد.
  • این ورق دربرابر اکسیداسیون و خوردگی باید مقاوم باشد.
  • نسوز است و زنگ نمی‌‌زند.
  • در محیط‌های مرطوب دچار خوردگی نمی‌شود.
  • در برابر سولفید شدن مقاومت دارد.

بنابرین برای تجربه یک خرید مناسب و باکیفیت سراغ کارخانه‌ها و تولیدکنندگان مطمئن بروید.

ورق استیل ۳۱۰ نسوز

مشخصات ورق استیل s310

ورق استیل s310 از نظر بسیاری از ویژگی‌ها با گریدهای دیگر استیل نسوز مشابه‌ است. تنها تفاوت عمده آن است استحکام بیشتر و تحمل دمای بالاتر این گرید است. در ادامه به دیگر مشخصات این آن اشاره می‌کنیم:

  • ورق استیل ۳۱۰ نسوز، مقاومت کششی ۵۲۰ مگاپیکسل و میزان سختی ۲۰۰ گیگاپیکسل دارد.
  • در مقابل بخار اسیدنیتریک و نیترات‌های ذوب شده تا دمای ۴۲۵ درجه مقاومت داشته باشد.
  • مانند ورق پانچ استیل میزان نیکل و کرم بالایی دارد.
  • طول ورق استیل نسوز ۳۱۰ معمولاً ۲۰۰۰ تا ۳۰۰۰ میلی متر است.
  • عرض ورق s 310 معمولاً ۱۰۰۰ میلی متر است.
  • ورق استیل s310 معمولاً در ضخامت‌های ۱ تا ۱۲ میلی متر تولید می‌شود.
  • وزن این ورق نیز از ۶ تا ۵۰ کیلوگرم بسته به ابعاد و ضخامت متغیر است.
  • همان طور که اشاره شد می‌تواند تا دمای می‌تواند تا ۱۲۰۰ درجه سانتیگراد را تحمل کند.

قیمت ورق استیل نسوز

محصولات مرتبط با حوزه‌ فولاد دارای‌ نوسانات قیمتی بسیاری‌ هستند،‌ قیمت ورق استیل نسوز ۳۱۰ نیز از این قاعده مستثنی نیست. قیمت‌های این محصولات این حوزه تحت تاثیر‌عوامل مختلفی مانند تغییرات قیمت ارز، بالا و پایین رفتن قیمت نیکل، هزینه‌های گمرکی و حمل و نقل قرار دارد.

برای دریافت دقیق قیمت ورق استیل نسوز ۳۱۰ می‌توانید با فروشگاه توری‌ سید به شماره تلفن ۰۲۱۶۶۱۳۸۶۰۰ تماس بگیرید. کارشناسان توری سید قیمت درب‌ کارخانه ورق استیل نسوز و محصولات دیگری مانند گریتینگ استنلس استیل را به شما اعلام خواهند کرد.

معرفی انواع استیل ۳۱۰ نسوز

آشنایی با انواع ورق استیل ۳۱۰ نسوز به شما کمک می‌کند تا آگاهانه‌تر به خرید این محصول بپردازید.

فولاد آستینتی

این ورق نسوز از نیکل بالاتری نسبت به سایر مدل‌ها برخوردار است و انعطاف پذیری و استحکام کششی بالایی دارد. این ورق‌ فولادی دارای گرید ۲۰۰ تا ۳۰۰ است و در حرارت بالای ۵۰۰ مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهد.

فولاد مارتنزیتی

در این گروه از ورقه‌های فولادی، کروم به‌عنوان عنصر اصلی شناخته می‌شود. فولاد مارتنزیتی در مقابل سایش و خراب مقاوم است، اما مانند فولاد نیمه آستنیتی نمی‌تواند دربرابر حرارت مقاومت کند.

فولاد فریتی

فولاد فریتی در برابر خوردگی و مشکلاتی مانند پوسته پوسته شدن در حرارت بالا مقاوم است که در ساخت انواع توری استیل کاربرد فراوانی دارد. این ورقه‌ فولادی اغلب در ساخت وسایل آشپزخانه و خودرو بکار می‌روند.

فولاد سخت رسوبی

این ورق فولادی شامل سه گروه سخت رسوبی آستنیتی، مارتنزیتی ‌و نیمه آستنیتی است که هریک ساختار و خواص مختلفی دارند. از عناصر‌ تشکیل دهنده فولاد سخت رسوبی می‌توان به کروم، نیکل، مس، آلومینیوم و تیتانیوم اشاره کرد.

جستجو در مقالات

آخرین مطالب

معرفی ۷ دیوار کاذب ارزان و مدرن

معرفی ۷ دیوار کاذب ارزان و مدرن

برخی اوقات فضای بزرگی در خانه یا محیط کار وجود دارد که می‌خواهیم آن ‌‌را به چند قسمت تبدیل کنیم تا کاربری‌های مختلفی از محیط داشته باشیم. استفاده از سیمان، آجر و سنگ یا با‌صطلاح معماری‌ سنتی بسیار پرهزینه و زمان‌بر‌ است. در‌ اینجا باید به‌سراغ دیوار کاذب ارزان برویم...

طراحی نمای رستوران مدرن و سنتی

طراحی نمای رستوران مدرن و سنتی

اولین فاکتوری که توجه مشتریان بالقوه یک رستوران را جلب می‌سازد و او را برای ورود به داخل تشویق می‌کند؛ نمای رستوران است. نمای بیرونی رستوران می‌تواند بیانگر نوع غذا و حتی نحوه سرو و پذیرایی آن باشد. به‌همین دلیل، طراحی نمای رستوران جزو کارهایی است که باید با دقت و...

ورق فولادی چیست؟ نحوه تولید، کاربرد و انواع

ورق فولادی چیست؟ نحوه تولید، کاربرد و انواع

از صنعت خودروسازی تا تولید لوازم خانگی، ورق فولادی محصولی است که همه صنایع به‌ آن نیاز دارند. این ورق‌ها قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارند و باوجود ضخامت اندک، توانایی بالایی دربرابر فشار و بارهای اضافی از خود نشان می‌دهند. از‌این‌رو، کمتر کارخانه تولید ماشین‌الات و...

مطالب مرتبط

لوله کربن استیل چیست؟

لوله کربن استیل چیست؟

لوله کربن استیل که با نام لوله آهنی نیز در بازار شناخته می‌شوند، از ترکیب کردن آهن و کربن در کنار سایر افزودنی‌ها نظیر منگنز و عناصر دیگر ساخته می‌شود.

۰ دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *