کاربرد توری استیل در صنایع غذایی و نفت و گاز

توری استنلس استیل از خصوصیات و ویژگی‌های خاصی برخوردار می‌باشد. از این نوع توری در صنایع مختلف به خصوص صنایع غذایی، نفت و گاز به طور چشمگیری استفاده می‌شود. در واقع ورق توری استیل یک نوع سیم ضد زنگ بوده که بافت آن به صورت تار و پود طراحی و ساخته شده است. 

کاربردهای انواع ورق توری استیل در صنایع غذایی و نفت و گاز

بهتر است بدانید توری استیل از تنوع بسیار زیادی برخوردار می‌باشد. به گونه‌ای که امروزه می‌توان شاهد انواع مختلف آن در بازار بود. تولید کننده توری استیل این محصول را در مدل‌ها و با کیفیت‌های مختلفی تولید می‌کند. کاربران بر اساس بودجه و نوع کاربری خود می‌توانند یکی از این انواع مختلف را انتخاب و خریداری کنند.

هر کدام از این انواع توری‌ها از کاربردهای مختلفی در صنایع مختلف غذایی، نفت و گاز برخوردار بوده که به صورت مختصر با برخی از آنها آشنا خواهیم شد.

استفاده از ورق استیل در صنایع نفت و گاز

ورق‌های توری استیل بهترین گزینه جهت ساخت سکوهای نفتی درون دریایی به شمار می‌آیند، زیرا این نوع ورق‌ها از وزن مناسب، استحکام بالا و مقاومت به خوردگی برخوردار می‌باشند. امروزه از گریدهای بسیار متنوعی جهت ساخت تجهیزات صنایع نفت و گاز استفاده می‌شود، زیرا در این صنایع مواد شیمیایی خورنده و آلوده به وفور وجود داشته و دمای کاری بسیار بالا می‌باشد.

کاربرد توری استیل ۳۰۴ در ساخت تجهیزات کارخانجات تولید مواد غذایی

توری استیل ۳۰۴ در صنایع مختلف به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می‌گیرد، زیرا این نوع توری دارای جنس ضد زنگ و بسیار مقاومی می‌باشد. این نوع ورق توری استیل علاوه بر مقاومت و ماندگاری بالایی که دارد ظاهری بسیار زیبایی نیز دارد. از این نوع ورق‌ها در کارخانجات تولید مواد غذایی به منظور ساخت تجهیزات به طور چشمگیری استفاده می‌شود.

همچنین از دیگر کاربردهای این نوع استیل می‌توان به استفاده از آن جهت ساخت لوله و اتصالات و مخازن انبار اشاره کرد. یکی از رایج‌ترین کاربردهای این نوع ورق در صنایع غذایی استفاده از آن به منظور ساخت تجهیزات فرآوری شیر می‌باشد.

این ورق‌ها استفاده گسترده‌ای در ساخت تجهیزات آشپزخانه صنعتی دارند. به گونه‌ای که این نوع استیل‌ها در ساخت ماشین ظرفشویی صنعتی، دستگاه تخمیر، سینک ظرفشویی، یخچال صنعتی و گاز کاربرد بسیار زیادی دارند.

کاربرد توری استیل ۳۱۶ در صنایع غذایی

از دیگر ورق‌های استیلی که در صنایع مختلف به طور قابل توجهی مورد استفاده قرار می‌گیرد توری استیل  ۳۱۶ می‌باشد.. این نوع ورق توری استیل در بسیاری از فرآیندهای ساخت مواد غذایی مورد استفاده قرار می‌گیرد، زیرا  قادر به تحمل درجه حرارتی بالایی در اغلب پروسه های تولید مواد غذایی می‌باشد. نقطه ذوب این نوع توری ۱۳۷۵ می‌باشد که برای خدمات میانی بیشینه دمای آن ۹۰۰ درجه ‌سانتی‌گراد و برای مصارف خدمات متدوام ۸۵۰ درجه‌ سانتی‌گراد است.

همچنین مش استیل ۳۱۶ یک ورق فولادی ایده‌آل جهت استفاده در فرآیندهای مواد غذایی به شمار می‌آید، زیرا این نوع ورق در برابر کلریدها، قلیاها و اسیدها مقاومت بسیار بالایی دارد.

کاربرد توری پرسی استنلس استیل در صنایع غذایی

توری پرسی استنلس استیل دارای جنسی از نوع فولاد ضد زنگ بوده می‌باشد. توری‌های استیل مقاومت و دوام بسیار بالایی در برابر عوامل شیمیایی و فیزیکی دارند. این نوع توری‌ها از قابلیت ضد خوردگی نیز برخوردار می‌باشند.

در واقع در صنایع غذایی تجهیزات مختلف همچون دیگ‌ها یا تجهیزات بسته بندی دارای درگیری مستقیمی با مواد غذایی و سلامت انسان هستند، از این‌رو استفاده از استنلس استیل بهترین گزینه جهت ساخت این محصولات می‌باشد. این نوع استیل‌ها به طور قابل توجهی از سلامت انسان‌ها محافظت می‌کنند و از ترکیب مواد غذایی با دیگر مواد مضر جلوگیری می‌کنند.

برای دریافت مشاوره جهت انتخاب و اطلاع از قیمت ورق توری استیل می‌توانید با شماره ۶۶۳۱۸۰۶۹-۰۲۱ و کارشناسان توری سید تماس حاصل فرمایید.

جستجو در مقالات

آخرین مطالب

معرفی ۷ دیوار کاذب ارزان و مدرن

معرفی ۷ دیوار کاذب ارزان و مدرن

برخی اوقات فضای بزرگی در خانه یا محیط کار وجود دارد که می‌خواهیم آن ‌‌را به چند قسمت تبدیل کنیم تا کاربری‌های مختلفی از محیط داشته باشیم. استفاده از سیمان، آجر و سنگ یا با‌صطلاح معماری‌ سنتی بسیار پرهزینه و زمان‌بر‌ است. در‌ اینجا باید به‌سراغ دیوار کاذب ارزان برویم...

طراحی نمای رستوران مدرن و سنتی

طراحی نمای رستوران مدرن و سنتی

اولین فاکتوری که توجه مشتریان بالقوه یک رستوران را جلب می‌سازد و او را برای ورود به داخل تشویق می‌کند؛ نمای رستوران است. نمای بیرونی رستوران می‌تواند بیانگر نوع غذا و حتی نحوه سرو و پذیرایی آن باشد. به‌همین دلیل، طراحی نمای رستوران جزو کارهایی است که باید با دقت و...

ورق فولادی چیست؟ نحوه تولید، کاربرد و انواع

ورق فولادی چیست؟ نحوه تولید، کاربرد و انواع

از صنعت خودروسازی تا تولید لوازم خانگی، ورق فولادی محصولی است که همه صنایع به‌ آن نیاز دارند. این ورق‌ها قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارند و باوجود ضخامت اندک، توانایی بالایی دربرابر فشار و بارهای اضافی از خود نشان می‌دهند. از‌این‌رو، کمتر کارخانه تولید ماشین‌الات و...

مطالب مرتبط

لوله کربن استیل چیست؟

لوله کربن استیل چیست؟

لوله کربن استیل که با نام لوله آهنی نیز در بازار شناخته می‌شوند، از ترکیب کردن آهن و کربن در کنار سایر افزودنی‌ها نظیر منگنز و عناصر دیگر ساخته می‌شود.

۰ دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *